03.08.2010

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
     Poate ca titlul seamana putin....adica doar partea cu ,,Cei trei " cu cartea lui Al.Dumas - "Cei trei muschetari"...aa uite ca si rimeaza, hai ca am ales bine titlul :)), insa nu are absolut nici o legatura. Am hotarat ca azi, sa povestesc o mica povestioara povestibila din frumosul si pitorescul meu sat :)). Intr-o calduroasa, si cand zic calduroasa ma refer la peste 34-35 de grade, ma indreptam spre un magazin din apropiere.Si cum mergeam eu linistit si lesinat de caldura, vad in fata mea o caruta cu trei baieti in ea..... nimic neobisnuit ai ales ca stau la tara. Trec eu pe langa ei si cand ...deodata ce aud....baietii.....am uitat sa mentionez ca toti trei aveau "frezele" facute cu gel  miroseau extrem e tare a parfum si bineinteles, isi expuneau ..daca pot sa zic asa...muschii...purtand tricourile peste gat.Insa ei se credeau "jmecheri" nu pentru ca purtau tricourile asa cum le purtau sau pentru ca miroseau de la o posta a parfum desi ei erau cu caruta plina de gunoaie care miroseau sau mai bine zis puteau....nu ....ei erai " jmecheri" pentru ca ascultau la telefon o melodie pe care niciodata nu m-am asteptat s-o aud cantand intr-o caruta....Alexandra Stan -Lollipop ...:)))  =))

Asculta mai multe audio Muzica
 Imaginati-va melodia asta intr-o caruta plina de gunoi. In secunda 2 am izbucnit in ras.Pur si simplu nu ma puteam opri.........Acum comentati si voi...poate ca eu am fost subiectiv dar....totusi....

7 comentarii:

  1. ma asteptam la un titlu inspirat din "cei 3 porcusori" desi eu n;as fi folosit diminutivul , dar am uitat ca ai stabilit sa nu mai folosesti cuvantul 'porc' k o jignire :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ca nu ascultau alceva ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai..:)):)))Ma asteptam la cu totul si cu totul altcv dar asta este peste asteptarile mele=))....S`au modernizat baietzi...nu mai asculta manele=))...Semnat aroganta ta anonima=))

    RăspundețiȘtergere
  4. cu cat sunt mai ¨paduchiosi¨ cu atat au se cred mai stilati.

    RăspundețiȘtergere
  5. sal gabytzu! sti melodia aia de la fara zahar, de la sate... cam asa e si pe la noi. dar, na, ne-am emancipat: de la sate, cu carute-mbelegate, in care trei "baietii" si canta "lolipop". n-are aceiasi rima, dar... mai conteaza?

    RăspundețiȘtergere

Curaj :