02.08.2010

Posted by Flyerboy | File under : ,
O sa incep dimineata de 2 august cu o mica povestioara, din liceu...daca imi aduc bine aminte chiar anul ce a trecut. Eram impreuna cu Alexel(colegul meu de banca) in...banca :)) si nu imi mai aduc aminte foarte bine despre ce vorbeam. Cred ca ceva despre desene animate japoneze(aproape numai despre asta vorbeam in fiecare zi ) cand la un moment dat a zis ceva ...am stat cateva secunde si am inceput sa radem.

Colegii se uitau la noi ca la circ, nu stiau de ce radem. Am stat......ne-am oprit din ras....la care Alexel......ce va uitati frate....gluma interioara :)).. =))  cine stie cunoaste :))

13 comentarii:

  1. Dupa acest incident cred k au inceput toti cu"gluma interioara"...:)):)))Este dragutz ca atunci cand ne gasim si normal spunem numai glume interioare sa obseribi cum se uita lumea la tine:)))"/:)"...Ca Raluca "Alina ce e cu tine de razi atat?"..daaa..glume interioare:))E prea aroganta ca sa inteleaga:))..Semnat aroganta ta anonima!:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. www.revistaadolescentului.info
    :D

    RăspundețiȘtergere
  3. forte tare...ce pot spune...ca si..."e vorba de ruj" este????

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiam ca ai asa stofa de ''scriitor'' cred ca te-a inspirat alexel,:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Clar Alexel m-a inspirat...dar doar pe locul lui Danut :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ca ai lamurit si public conceptul de gluma interioara!
    inca incerc sa ma prind de fiecare gluma de acest fel...

    RăspundețiȘtergere
  7. ce tare faza.:DDDDDDDDDDDDDDDDDD,daca as avea timp ti-as povesti una interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  8. In urma cu vreo doua saptamani eram intr-un magazin de fructe impreuna cu mama,era o coada imensa si inaintea noastra un batranel cere un kg de naftaline(in loc de nectarine)eu nu am fost atenta la ceea ce a zis ,eram concetrata la altceva insa mama a bufnit in ras, la fel si cei din jur,vanzatoarea il intreaba pe batranel inca o data ce ce doreste da el naftaline,sunt in spania de vreo 2 ani si mama nu prea vorbeste spaniola de inteles intelege dar de vb mai greu,atata a inteles ce nenea vroia un kg de naftaline,s-a uitata mama la mine si incepea sa imi pov.in romaneste ce s-a intamplat insa razand,o privea nenea si nu intelegea de ce rade asa cu har.gluma interculturala

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) tare ....da clar gluma interculturala :))

    RăspundețiȘtergere
  10. flyerboy , imi vreau drepturi de autor (alexel in caz ca nbu ti-ai dat seama ) =))))). vezi cat de des folosesti "clar" mingeacule =)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Clar....=)) am inteles sa traiti.....bozgor sef :))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :