07.08.2010

Posted by Flyerboy | File under :



1. O floare: trandafir alb… Întotdeauna mi-au placut......sunt superbi
2. Un anotimp: vara – niciodata nu sunt trist daca este foarte cald afara si soarele straluceste. Vara sunt bine dispus în fiecare zi.
3. O culoare: Albastru....ador albastrul pur si simplu pentru ca imi e placuta la privire
4. Un animal: Ghepard eu sincer cred ca e mult prea tare ...sa atinga asemenea viteze e absolut uimitor
5. Un obiect vestimentar: Un tricou deschis la culoare cu un imprimeu cat mai frumos.....sau mai bine un tricou albastru simplu :)
6. O piesa de mobilier: Un fotoliu din-ala in forma de minge...deci de cand imi doresc unul....
7. O piesa muzicala: "Ploaia" -El Negro
8. Un vers: "Lumina altora sugrumă vraja nepătrunsului ascuns în adâncimi de întuneric" _ Lucian Blaga
9. Un peisaj: Un apus de soare pe o plaja goala, inrosita de culoarea soarelui
10. Un obiect: As vrea sa fiu...un breloc....sunt obsedat de brelocuri...imi plac la nebunie
11. Un instrument muzical: chitara, bineînteles...Chitara acustica :X
12. Un copac: Un palmier pe o plaja neatinsa de piciorul uman si sa admir fiecare apus de soare
13. Un oras: Dubai
14. O persoana publica: Sincer ...nu imi doresc sa fiu o persoana publica.....prefer sa raman in anonimat.
15. O carte: "Romeo si Julieta" - w.Shakespeare
16. Un fel de mâncare: Paste cu branza
17. Un super erou: Nu prea ma vad in postura unui spuer erou.....dar daca chiar trebuie cand eram mic imi placea foarte mult Spiderman
18. Un fenomen al naturii: Un fulger ....ador fulgerele
19. O masina: Un Mustang din-ala clasic american...cred ca stiti despre ce vorbesc
20. Un fruct: Capsuna
21. O parte a corpului: Degetul opozabil :))
22. Un film: " Tacerea mieilor"

Cine vrea sa preia asta poate sa dea copy-paste si sa inlocuiasca cu preferintele sale

7 comentarii:

  1. si mie mi-a placut filmul mult:)
    imi place "ce ai fi fost tu":)
    si mie imi plac brelocurile;))

    RăspundețiȘtergere
  2. E minunat cand totul e metamorfoza...

    RăspundețiȘtergere
  3. hmm..voi spune doar unde nu sunt d`acord cu tine si unde stiu sigur ce vreau:))

    Un animal:O pasare!

    Un obiect vestimentar:O rokitza de vara,de plaja

    O piesa de mobilier:Un pat..dar unul maree=))

    O piesa muzicala: Agresiv-Iti multumesc!:x

    Un vers:dupa prea putina experienta:D..cel mai mult imi plc :Intr-o oarecare masura e tare/Sa crezi macar pentru o secunda/Ca ai lumea la picioare..si uite k`s trei:)

    Un obiect:[credeam ca tu vei pune cartele de telefoane publice:))]O brosa:x

    O persoana publica:Cel mai mult mi as dori sa fiu intr`o echipa de criminalisti ..bineinteles cunoscuta si de succes..dar e clar k nu voi putea fi eu asa cv:-j

    O carte:Doamne deci sunt trei carti care imi plac foarte mult dar voi spune doar doua dintre ele..Dama cu camelii[nu mai stiu de cn este scrisa:D] si Infruntand focul[Nora Roberts]..

    Un fel de mancare:Paste cu sos picant..de preferat facute de varmiu sau de mama lu' Flory:D:))

    Un super erou:Sincera sa fiu nu ma prea uit la desene cu super eroi..ma env cum gasesc ei vinovatzi asa rpd si fara stres..prefer filmele cu politisti..oricum..dak ar fi sa aleg un super erou as alege o fata:)

    Un fenomen al naturii:E adevarat fulgerele sunt foarte frumoase..dar imi este si frik de ele:)

    O masina:Aici kiar m ai gasit prost..eu una nu as alege o masina si o trasura cu cai..:))

    Un fruct:Perele

    O parte a corpului::|Fata mai ales ochii

    Un film:Hachiko:x


    :)doar ma sti:)aroganta:)))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :