11.08.2010

Posted by Flyerboy | File under : , ,
Duminica....am plecat spre Bucuresti.....Stiam in ce ma bag, aglomeratie, caldura, ce sa mai......un vacarm.....M-a linistit gandul ca o sa-mi vad rudele..de asta chiar m-am bucurat. Luni plictiseala totala.....nu am ce zice despre ziua asta, insa marti dimineata am plecat cu o mica parte din familie spre Curtea de Arges unde bunica avea treaba cu niste pamant nus tiu exact, nu are importanta. Am vizitat pentru prima data manastirea Curtea de Arges.



Am ramas profund impresionat de frumusetea ei si pur si simplu de faptul ca acum 500 de ani oamenii puteau face ceva asa de frumos cu o indemanare iesita din comun si cu o imaginatie care ar face pe oricine invidios. Dupa asta am mers la Barajul Vidraru. Acolo deja am ramas fara cuvinte...un peisaj de vis unde poti sa uiti de orice problema.

Acest peisaj cu siguranta te duce cu gandul departe......foarte departe si te face sa apreciezi mult mai mult natura...frumusetea ei.....

Cam asta a fost cu escapada mea......cred ca o sa revin cu mai multe poze maine....

4 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozicile...ce pot sp..daca u nu erai indemanatic as mai comentadar asa...pff..ar trebui sa iti pui si cateva din opere pe blog..nu ai dc sa fi invidios pe acei oameni knd mi se pare k si u ai putea fi unul din ei:)..arogantaaa:))

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt dragute pozele..am fost si eu pe la Vidraru..intr-adevar te fascineaza...daca ai ochi sa vezi frumusetea asta..cred ca poti spune ca viata e frumoasa..:)

    ps. mersi pentru comm; incantata ca iti place. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos >:D< Si pozele tale sunt superbe. Te mai astept

    RăspundețiȘtergere
  4. You're right...it's fabulos. I love it. Thanks for it...cause from you I read about it.

    RăspundețiȘtergere

Curaj :