05.08.2010

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
Pun pariu ca fiecare are amintiri frumoase din liceu. E imposibil sa nu ai, in cazul in care esti sau ai fost la liceu ;)) .Eu am o gramada....si cand zic o gramada va spun ca din clasa a 9-a si pana intr-a 12-a s-au adunat extrem de multe, extrem de multe traznai pe care le faceam alaturi de colegi si de care ne aducem aminte cu mare placere.
  Azi m-am hotarat sa va povestesc o faza care s-a intamplat in ultimul an de liceu, cred eu zile la rand, zile la rand in care efectiv ne durea burta de la atata ras.
   Sper sa nu se supere pe mine sefa clasei Pixel(stie ea cine e) dar e prea tare sa nu impartasesc. :))
   Pe cand incepusera caldurile alea mari(aiurea nu era prea cald dar zic si eu asa de dragul povestii) , in pauzele incare incercam sa ne "revergoram" :)) cu apa cu suc cu ce aveam fiecare la indemana......aparea Pixel(sefa) cu o sticla sau in functie de caz doua si incepea sa le arunce prin clasa sa le invarta in toate felurile posibile si striga in gura mare...."Cine mai vrea cocktail ....cocktail la fataaaa " :))))   Ma rog.....pana aici toate bune.....partea nasoala era ca de fapt Pixel dupa ce arunca sticlele....ori uita sa le prinda , ori nu vroia......ehh oricum ar fi fost , ideea e ca n-aveai cum sa nu te trezesti cu o sticla in cap.....Macar ea se distra :)) 

5 comentarii:

  1. deci coae numai pot de ras...knd imi aduc aminte spuff ce mai ardeam la scl...pe tema asta=)) era prea amuzanta=)) dadea q sticlele printre picioare,in capete la colegi=))era tare rau de tot:))

    RăspundețiȘtergere
  2. io nu stiu poveste da din cate relatezi mai sus inseamna ca e tare faza:))

    RăspundețiȘtergere
  3. super distractie pe voi acolo...

    RăspundețiȘtergere
  4. :)):))) bai, mi-ai facut seara frumoasa:P
    Ps. Multumesc pt aprecierile de pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :