31.08.2010

Posted by Flyerboy | File under : ,
Ma uit la cei mai mici ca mine la pustii din generatia `96, `97......Ultima generatie mai rasarita e `95-ul care inca mai au respect si stiu sa se comporte.Nu spun ca cei de varsta mea se comporta exemplar, mai avem si scapari, insa unii dintre noi stim sa ne purtam frumos(zic eu).
Ma uit la ei si nu vad altceva dect niste roboti, niste roboti care nu stiu altceva decat haifaiv, mai rar feisbuk, tuitar si alte site-uri de socializare, care nu stiu alte jocuri decat alea "da pa net".  Nu spun ca e ceva rau in a avea cont pe un site de genu` asta si eu am hi5 si facebook, dar la varsta lor nu stiam ce e aia,.....poate ca nici nu existau...nu stiu..,....ca poate daca aflam de ele le foloseam si eu....dar ei deja intrec orice masura....adica deja de la o varsta frageda,asta insemnand 12-13 ani cand eu inca ma jucam cu masinute. Si nu orice fel de masinute, masinute d-alea proaste, chinezesti care se rupeau pentru ca noi ne urcam pe ele sau daca aveam noroc primeam de Craciun o masinuta d-aia cu telecomanda, dar cu fir de trebuia sa alerg dupa ea ca sa mearga cu viteza :)).... Ma bucur ca am crescut cu masinutele mele alea proaste.....si nu cu haifaiv...pentru ca din cauza acestor site-uri ei devin tot mai figuranti, tot mai increzuti si mai nesimtiti fata de noi si fata de toata lumea..e clar cel putin din punctul meu de vedere a aceste site-uri le dauneaza......daca acum sunt asa...ma intreb in cativa ani cum o sa ajunga...:-?
Sincer va spun ca imi e mila de ei......nu stiu poate suna a old-school...dar eu asa cred si asa simt......poate nu am dreptate in toate privintele....insa cred ca noi am avut o copilarie mai plina de peripetii, mai haioasa.....

15 comentarii:

  1. Pff...Ma bucur totusi k sunt macar din '95 eu..Cu toate ca sunt foarte putini din aceasta generatie care inca mai au respect...In weekend_uri vad cum parinti mei se strang cu frati,surorile la un gratar si incep sa povesteask tot felul de prosti ce le faceam in copilarie...STau si ma intreb.."Unde`i copilaria noastra??Unde`s amintirile?"

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e.....si tocmai asta ma ingrozeste, ca multi nu o sa aiba ce povesti la gratare, pentru ca toata copilaria lor a fost in fata PC-ului....

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi s`a luat curentu' putin din cauza vremi.Pur si simplu nu stiam ce sa fac..Am sunat o prietena dar nu avea kef sa iasa din casa deoarece nu ii statea paru' bn..deci...Si presupun k ti ai dat seama depre cn era vb:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Oho , sa vezi ce o sa vina:(
    cine stie ce robotei vom avea noi, nici nu vreau sa ma gandesc. Mi e frica!

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut. Am descoperit intamplator blogul tau, sunt total de acord cu ce zici, eu zic ca ai lasat-o inca moale, la cum se comporta unii copii, ai vorbit inca frumos despre ei.
    Uite, eu am un blog in limba engleza, care printre altele, trateaza si acest subiect, unde ajung, cum ajung sa fie copii, datorita ipocriziei parintilor de a alerga dupa bani si prostiei lor de a fi uitat sa mai fie parinti.
    http://empoweringthoughts.blogspot.com/2010/08/especially-for-parents-with-money.html

    Hai si vezi filmul din articol, si iti vei da seama, ca ai vorbit inca frumos despre ei.
    Problema este ca nu copii sunt de vina.
    Astept comentariile tale/voastre cu interes.

    RăspundețiȘtergere
  6. woww eu daca iti spun ca am inceput sa folosesc netul de abia in clasa a 9 a o sa razi de mine sigur...acuma cakita de 5 ani stie sa aprinda calculatorul si sa isi descarce ¨need for speed¨de pe net.mi-au sarit capacele cand am vazut aici vina totala o au parinti.
    da-mi voie sa iti povestesc despre un baitel de 8 ani care intr-o zi s-a dus la bunica lui si a intrebat-o ca de unde vin copii,bunica i-a raspuns...pai ii aduce barza...ce sa ii zici la un copil de opt ani inca inocent,apoi a mers la parintii lui si amandoi i-au dat acelasi raspuns,la cateva zile s-a dus la pc. lui si a scirs...draga calculatorule de 3 generatii incoace nu au mai avut loc nasteri normale...acum stai si te gandes si imagineaza-ti.sincer mie una mi-e teama pt. fiul meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mey, ma simt ca un dinozaur intre voi :))) ce sa mai zic cum eram noi, generatia decreteilor?

    RăspundețiȘtergere
  8. Responsabilitatea e a generatiei de parinti. Cel mai comod e sa-ti lasi copilul in fata televizorului la desene animate si la calculator. Asa poti sa-ti vezi de treburi. Si daca pe vremea noastra aveam asemenea ispite, si noi eram tot asa, de aceea ne-am abandonat copiii in fata a ceea ce noua ni s-a parut tentant. Consecintele se vad deja.
    Cred ca copiii copiilor nostri nu vor fi asa, caci generatiile despre care spui (cu mult adevar), vor invata ceva din viata lor goala.

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Monica Da....deja ma sperii...cand ma gandesc

    @ Tezuka Mersi ca ai trecut pe la mine, te mai astept

    @ April Nu trebuie sa te simti asa...mersi de vizita

    @ Mircea Vladut, Ar fi bine sa invete ceva din viata lor goala, ar fi bine ca atunci cand se maturizeaza sa realizeze ca nu e bine ce au facut si sa-si educe copii in asa fel incat sa nu repete greselile lor

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt total de acord cu ce-ai zis. Pacat de ei, de familii si de societate.Daca rata infractionalitatii va creste si de asemenea si rata imoralitatii, sa nu ne miram. Dupa ce ca viata e scurta si nu stii niciodata ce-ti rezerva, si p-asta o pierd.

    RăspundețiȘtergere
  11. @ katy Asa e katy......e de-a dreptul terifiant ce va urma....daca nu ne schimbam o sa fie din ce in ce mai rau

    @ buffy Pai asta e ca in principal familiile sunt vinovate..pacat

    RăspundețiȘtergere
  12. ai dreptate si apropo tare blogul

    RăspundețiȘtergere

Curaj :