12.08.2010

Posted by Flyerboy | File under : ,
Aseara am fost martor la un fenomen pe care cu siguranta nu-l voi uita. Am mai vazut ploaia de meteoriti, adica o urmaresc in fiecare an, in fiecare vara, insa ca steaua cazatoare de aseara nu cred ca o sa mai vad o viata intreaga. A fost pur si simplu superb, mai ales ca eram impreuna cu prietenii mei.Ne avantaja si mediul, eram pe o strada intunecata, ferita de lumina stalpilor . A fost imensa........de-a dreptul imensa, si a lasat in urma o coada superba. Plus de asta nu a "cazut" repede, adica nu a tinut cum tin celelalte perseide cateva fractiuni de secunda....asta a tinut cateva secunde bune si am avut timp s-o admiram. As fi vrut sa am camera la indemana....ar fi iesit o poza magnifica.......
Azi cred ca o sa scriu despre perseide putin......am ramas de-a dreptul fascinat.......azi noapte am si visat steaua aia....  ;))
Perseidele


Este luna august, ceea ce înseamnă că a venit timpul Perseidelor. Este o oportunitate foarte bună pentru a observa un spectacol extraordinar. Uitaţi de filmele verii, Perseidele sunt mult mai spectaculoase.
Perseidele sunt de fapt rămăşite lăsate de către cometa Swift-Tuttle. În fiecare an Pământul trece prin acest material, apărând astfel un fenomen în care particulele ard în atmosferă.

Meteoriţii apar din direcţia constelaţiei Perseu, de unde provine şi numele. Perseidele pot produce „stele căzătoare” cu o frecvenţă de câteva pe minut, făcându-l unul dintre cele mai frumoase spectacole astronomice.

Potrivit astro-urseanu.ro, maximul curentului va veni pe 13 august, la ora 02:30, ora României. În aceasta perioadă se vor observa cei mai mulți meteori. În noaptea de 12-13 august vom putea vedea multe stele căzătoare (aproximativ 100). Vor fi probleme cu vizibilitatea în oraşe din cauza poluarii luminoase, dar pentru a fi siguri încercaţi să vă îndepărtaţi cel puţin câţiva kilometri, mai ales dacă locuiţi într-un oraş mare

Un comentariu:

  1. mersi pentru comm; sincer ma bucur ca iti place; si imie imi place poza; succes in continuoare!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :