14.08.2010

Posted by Flyerboy | File under : , ,
Cavaleri, domniţe, piaţă şi muzică medievală, turniruri, distracţie pentru copii, meşteşugari şi mâncare specific medievală sunt ingredientele unui weekend reuşit la Bran.
Festivalul „Turnirul cetăţilor" debutează în acest weekend la Bran, pe Platoul Inima Reginei. Peste tărâmul misterios al lui Dracula se va instala o atmosferă medievală deosebită. „Festivalul aduce numai elemente autentice. Braşovul are o istorie unică în Europa şi de aceea am creat aici un festival interactiv, la care lumea să vadă exact cum a fost pe timpuri", a declarat dr. Bernaard Kaltenecker, unul dintre organizatori.

Degustări din mâncarea „burta dragonului"
În cadrul festivalul este organizată o piaţă medievală autentică, unde câţiva meşteşugari şi olari iscusiţi vor lucra chiar în faţa vizitatorilor. Cea mai apetisantă parte a festivalului rămâne aceea în care cei mai curajoşi vizitatori vor putea mânca specialităţile cavalerilor, burta dragonului, bulgări de pâine, ospăţul cavalerului şi ţepuşele, mâncăruri care promit să le dea puteri magice.

sursa: Adevarul.ro

5 comentarii:

  1. ce as fi vrut sa merg si eu i mai am un vis si acela e legat doar de Sighisoara si sper sa prinda viata cat mai repede:)
    Duminica linistita iti doresc:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Norocos că ai fost martor la un asemenea eveniment :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci frumos pentru comentarii:*
    Esti un scump>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau si eu puteri magice!:))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) eu vreau sa zbor ...tu ce puteri vrei?? :))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :