26.08.2010

Posted by Flyerboy | File under : ,
Am promis de ieri ca azi va povestesc despre catelul pe nume.....nu-l zic de acum...as strica tot farmecul....Intr-o seara, pe cand stateam cu ai mei prieteni la o punga de seminte bulgaresti(d-alea mai ieftine :)) ) si la o sticla de apa plata auzim un claxon de camion (ia uite a iesit si rima). Cand ne intoarcem privirea am zarit un catel, micut , amarat, speriat...intelegeti voi...cam asa era dupa ce era sa-l calce ditamai camionul, era si normal. L-am chemat langa noi, dar in prima faza n-a vrut sa vina, practic ne-a cam dat ignore....dupa cateva chemari mai insisente a venit saracul, cu coada intre picioare si cu o singura ureche ciulita( le avea pe amandoua nu ma intelegeti gresit). Urechi ca alea mai rar vezi la un catel...mari si chestia e ca putea sa le ciuleasca pe amandoua perand :)) era foarte tare. Din masina de la cineva am scos niste biscuiti si i-am adus sa pape...nu cred ca mai mancase de ceva timp ca era extem de infometat...nici nu ne mai auzea cand il strigam.
Asa ca ....in timp ce el manca...ce ne-am gandit noi....." Frate hai sa-i dam nume, de acum e cainele nostru...la comun :)) " Gata frate hai sa-i punem nume.......Eu unul nu prea le am cu alesul numelor la catei, tinand cont ca am botezat un catel tot de pe acolo Savarina :))  ...si nu mai radeti..Savarina e cainele meu preferat >:P
Am zis...hai sa-i punem.....Avion ...bine ...atunci Avion sa fie.....insa o fata din gasca ( nu dau nume Lavinia ;)) ) a zis " Nu ca eu vreau sa-i punem Excitatul :))
:-? De ce excitatul??  
Pai nu vedeti...cand se excita i se ridica urechile :))"


Ok atunci.....hai sa zicem si ca ea....era ceva normal.....am stat....ne-am gandit, ne-am razgandit.....cum sa-l strigam....daca il strigam doar Avion se supara Lavinia, daca il strigam doar Excitatul nu imi convenea mie........
Asa ca ..saracul catel s-a ales cu un nume.....de care si mie mi-ar fi rusine : Avion Excitat....d-aia cred ca a lipsit aseara....a fugit..ce-o fi zis saracul animal...."Astia sunt nebuni frate...isi bat joc de mine "

8 comentarii:

  1. un prieten de al meu are o catelusa numita "tractor" si am crezut ca era ciudat :)) da asta le intrece pe toate :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce catel dragutzZz :X
    trebuia sa'i puneti numele Ureche :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Urechiusa aia e de-a dreptul geniala!

    RăspundețiȘtergere
  4. Genial:)):))
    Si numele de Savarina mi s-a parut foarte tare:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Savarina.....o sa pun o poza si cu el....o sa-i fac in seara asta daca il gasesc...seamana cu un ciobanesc german....e foarte frumos....de fapt frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :