27.08.2010

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
Pentru azi am ales un horror. L-am vazut de 3 ori si niciodata singur...mi-a fost prea frica...dar e genial....adrenalina...mai ales cand il vezi cu gasca si se mai trezeste cineva sa tipe exact in momentele mai scarry( aviz Ionut ) e super tare...

The Exorcism of Emily Rose

 

În 1999, Vaticanul a revizuit pentru prima oară în 400 de ani textul oficial al ritualului de exorcizare. Numărul de exorcişti catolici a crescut în ultima decadă de la 30 la 300.

Arhiepiscopia Romano-Catolică a oraşului Chicago l-a angajat recent cu normă întreagă pe primul exorcist oficial în cei 160 de ani de istorie. În New York, patru preoţi catolici au investigat oficial peste 40 de cazuri de oameni posedaţi începând din 1995. Printr-o decizie extrem de rară, Biserica Catolică a recunoscut în mod oficial posedarea demonică a unei tinere colegiene de 19 ani.. Povestit în secvenţe retrospective terifiante, Un caz de exorcizare narează procesul de urmărire a preotului acuzat de neglijenţă, care a avut ca rezultat moartea tinerei fete, bănuită de a fi fost posedată.

Inspirat de evenimente adevărate, filmul îi are în distribuţie pe Laura Linney în rolul lui Erin Bruner, avocata părintelui Richard Moore (Tom Wilkinson), preotul care a efectuat controversata exorcizare.

Emily Rose părăseşte căminul protector al casei sale pentru a merge la colegiu, netrecându-i prin minte ceea ce o aştepta. Într-o noapte, singură în dormitor, are prima “halucinaţie” terifiantă şi leşină. Pe măsură ce atacurile sale devin din ce în ce mai dese şi mai brutale, Emily, o convinsă credincioasă catolică, hotărăşte să apeleze la o exorcizare efectuată de preotul de la parohia sa, părintele Richard Moore. Cum fata moare în timpul ritualului de exorcizare, preotul este acuzat de omor prin neglijenţă.

Mie unu mi-a placut acest film la nebunie...nu numai pentru senzatia de frica pe care reuseste sa ti-o dea, dar si pentru faptul ca e inspirat din fapte reale. E de vazut....cred ca o sa-l vad singur de data asta ;))

10 comentarii:

  1. Mamaa...e asa de infricosator...pfuii
    Dar cred ca am sa il vad.
    Ma ingrozeste.
    Brr

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Lorelei Eu ti-l recomand cu placere...sau mai bine zis cu frica :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh Gosh! De ce va plac lucrurile astea asa infricosatoare? Cateodata ma uimesc de ce poate nascoci mintea umana. Bine, recunosc. M-am mai uitat si eu. Insa nu m-am decis inca daca sa-l vad sau nu. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ buffy Mie unul imi plac doar acest gen de filme de groaza, care sunt inspirate din fapte reale....astea ma inspaimanta cu adevarat....pentru adrenalina....daca tot n-am apucat sa fac bungee la vidraru ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca nu am mai vayut un horror movie de cativa ani! Si nici nu am de gand sa ma apropii de vreunul! O recomandare de comedie buna cand faci?
    :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @ CORA Pai vred ca saptamana viitoare.....adica sigur saptamana viitoare

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am inceput filmula sta de 8 ori si rezultatul a fost de fiecare data acelasi - L-AM INCHIS.

    RăspundețiȘtergere
  8. n-am putut sa ma uit la filmul asta pana la sfarsit :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Monica Mie mi s-a parut foarte tare...adica au fost faze super scarry, dar......

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Alina Poate reusesti sa-l vezi...e tare

    RăspundețiȘtergere

Curaj :