10.09.2010

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,

The Curious Case of Benjamin Button

 

"M-am nascut in conditii neobisnuite."
Aşa începe "Strania poveste a lui Benjamin Button", o adaptare după nuvela lui F. Scott Fitzgerald, din anii 1920, despre un om care s-a născut pe la 80 de ani şi care în loc să îmbătrânească, întinereşte: Un om ca oricare altul, care nu poate ţine timpul în loc. Începând la New Orleans, la sfârşitul primului război mondial, în 1918, şi până în pragul secolului 21, parcurgând un drum neobişnuit, ca orice viaţă de om, filmul relatează povestea unui om ieşit din comun, a oamenilor şi locurilor pe care le descoperă de-a lungul acestui parcurs, a iubirilor şi despărţirilor pe care le trăieşte, a bucuriilor vieţii şi tristeţii morţii, şi a lucrurilor ce dăinuie dincolo de timp. 


8 comentarii:

  1. L-am vazut! :) dar sincer nu tiu ce sa zic, imi provoaca asa o senzatie urata cand il arata pe Benjamin in diverse stadii de varsta..yuck...cred ca ar fi groaznic sa fie asa si realitatea....:))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ buffy Da, dar e super tare ideea filmului

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar mi-a placut filmul asta....e foarte originala ideea ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi-a placut f mult.

    E bine ca dupa filmul asta sa stim ca nu e vb doar despre un copil batran si apoi un bebelus...sa fim atenti la niste cuvinte si intrebari existeantiale.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ kid4ever Da...tocmai asta e interesant...ideea
    @ Monica De acord cu tine Monica

    RăspundețiȘtergere

Curaj :