05.09.2010

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,
Gata fratilor, a apus si vara asta....s-a dus prea repede. S-au dus noptile in care stateam pe strada pana la 1 jumate noapte si vorbeam despre toate subiectele posibile, pana cand ne claxonau masinile sa ne dam la o parte :))
De toamna asta incep o noua viata, incep facultatea, dupa 4 ani sunt din nou boboc. Sunt fericit, sunt fericit ca o sa cunosc persoane noi, prieteni noi....o sa schimb mediul(e o schimbare sper eu binevenita), insa de asemena sunt trist....sunt trist pentru ca trebuie sa plec de acasa, sunt trist pentru ca  nu o sa-mi mai vad prietenii in fiecare dimineata cu ochii pe jumatate inchisi, pentru ca nu o sa mai vina Catalina dupa mine in fiecare dimineata sa mergem la tren.
Am facut naveta 4 ani si nu imi pare rau, nu imi pare rau pentru ca aici mi-am format cea mai tare gasca posibila, gasca mea de pici atomici :)). Daca as fi avut ocazia sa stau in oras nu as fi facut-o. multi poate spun, frate esti nebun...dar nu sunt, si ce daca ma trezeam la 6, si ce daca faceam 10 minute pana la gara desi eu stau la mai putin de 5 minute, si ce daca suportam iernile in trenul ala de 2 lei, in care ningea mai rau ca afara( acum exagerez,dar suna bine), si ce daca ne certam cu toate babele pentru un loc. Poate nu am dreptate, dar presimt ca in Bucuresti nu va fi asa de frumos ca aici...aici ne distram foarte mult...cand ne intalneam cu totii intr-un compartiment...era teroare. Si cel mai frumos moment de pe naveta a fost in ultima saptamana de scoala, chiar in ultima zi, ultima mea zi de naveta, ultima mea zi in care am purtat ghiozdanul meu maro desenat si personalizat, atrunci cand am cantat La la la everyday pana acasa.
 

noi: am luat vacanta..!!!
controlorul:voi sunteti din bucu?tot vagonul a auzit de voi:)):)):)):))
A fost prea frumos...nu o sa uit niciodata clipele astea, clipe care vor ramane pentru totdeauna in sufletul meu alaturi de prietenii mei cei mai buni. 

26 de comentarii:

  1. Drum bun in Viata! Traieste fiecare clipa la intenstitate, altfel peste 20 de ani o sa ai regrete. Studentia e cea mai frumoasa perioada din viata unui om, crede-ma!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ April Merci de urare, merci de vizita...o zi buna sa ai

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa ne fie dor d tn bai daa(cu caiulitza, clar)...da' mai vii tu p aici si recuperam :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Duuu ;) Clar o sa mai vin...macar cate un weekend si tot e bine...si mie imi pare rau ca plec, adica puii mei...sunt impartit...pe de-o parte imi pare bine..pe de alta parte imi pare rau :-<

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pot sa zic: succes mai departe si asa cum te-ai bucurat pana acum de viata, familie si prieteni asa sa faci si in viitor. nu lasa ca viata sa treaca pe langa tine, dar nici nu lasa ca unele momente sa le regreti mai tarziu.
    apropo la ce facultate mergi? (e curiozitatea prea mare:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Gaby,
    sunt convinsa ca dupa ce treci de perioada de acomodare o sa fie ok.Poate mai bine!Fiecare amintire are locul ei in sufletul nostru!Important este sa lasam cale de intoarcere.Cum?Simplu!Si nu ne costa nimic...tot mergi la ASE!Nu lasam sufletul sa aiba varsta!
    Gaby....succes,fete frumoase,prieteni adevarati si tot ce vrei tu!

    ioana

    a....si sa nu uiti de latura asta ...scrie!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ ioana Merci frumos ioana....esti o scumpa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. a...nu mai sunt curioasa!De fapt era cam asa:un tip intr-o bucatarie!da...sarmale?buna...iac...buna ...iac,iac,buna!Acum stiu ca nu esti doar degustator ci un foarte bun bucatar!

    ioana

    RăspundețiȘtergere
  9. Amintirile tale snt savuroase, insa trebuie sa stii ca si Bucurestiul iti poate oferi lucruri care sa iti placa! Sa ni le spui la momentul lor, ok? Si atunci am sa iti spun: TI-AM ZIS EU!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ CORA Imi place sa spun: Ti-am zis eu .Iti da o senzatie marfa ;))

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu cred ca o sa-ti placa ... si inca cat o sa-ti placa!
    Succes! Ma bucur pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Off...
    timpu trece ca nebunu si ia cu el cei mai frumosi ani ai nostri,ne lasa in schimb amintirile..depinde numai de noi daca ele sunt frumoase sau nu..
    m'a apucat filozofatu :))
    adv e k pt mine e un punct sensibil asta cu trecerea timpului,sfarsituri,noi inceputuri,maturizari

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Mircea Vladut, Sper sa-mi placa
    @ Aimee Da :-< o sa-mi fie greu la inceput...dar o sa ma adaptez repede......sper

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu plang!Sunt tare!Dak nu vi si pe akasa te bat!b-(...Profita!:x...Fa`to prieteni noi,insa nu ii uita pe cei vechi dar totusi noi!:X

    Alina>:D<...Scz..
    Gagautza.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu am cum sa va uit Gagauta....pur si simplu am constatat ca sunteti mai mult decat cunostinte :X..sunteti prieteni adevarati

    RăspundețiȘtergere
  16. Gabitza.....faptul ca tu ai reusit sa pui prietenia noastra in cateva randuri sp multe despre tn...>:D< tu stii ca esti cel mai bun pr al meu si fratiorul meu...iti urez mult succes in viitor si orice ai face sa nu iti uiti vechii prieteni! Te pooop Gabitza al nostru....Clar?

    Catalina!

    RăspundețiȘtergere
  17. Clar Mersi de vizita si de comm Cata >:D< te pupa fratiorul tau :* si sa ai grija de tine si de Ionut

    RăspundețiȘtergere
  18. eu ador toamna, si o spun mereu:D


    Ps. comentariul tau de azi , l am sters din greseala, asa ca sa nu te superi ca nu il am postat pe blog:(

    RăspundețiȘtergere
  19. @ Monica Nu este nici o problema.....oricum merci de vizita

    RăspundețiȘtergere
  20. de ce sa terminaaat....?:(((:((:(:( o sa imi fie dor de tine..o sa iti simtim lipsa in fiecare dimineata...:((:((dar..poate anul viitor o s fim iar colegi de naveta..;)

    RăspundețiȘtergere
  21. Ms de comm si de vizita...oricine-ai fi ;)) >:d<

    RăspundețiȘtergere
  22. Bafta la facultate!
    Si in privinta navetei ...sa stii ca si pentru mine e unul din cele mai bune lucruri care mi s-a intamplat vreodata:)).

    RăspundețiȘtergere
  23. @ emmyema Da....e super pe naveta.....distractie

    RăspundețiȘtergere

Curaj :