26.09.2010

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,
Cam tarziu si eu cu postarea, dar.....mai bine mai tarziu decat niciodata. Gata si cu Let`s do it Romania.....pot spune ca a fost o experienta faina.....in mare...daca e sa exclud pet-urile aruncate in mijlocul celor mai mari ciulini si a sticlelor urat mirositoare si......a multor altor chestii.
Cu toate ca nu-mi venea sa ma ridic din pat, am zis ...hai....hai s-o fac si p-asta....o fac pentru mine, sa-mi demonstrez mie in primul rand ca pot fi responsabil si sambata chiar am simtit ca am facut ceva bun pentru mediu....si chiar m-a facut sa ma simt mandru  :"> .
Poate ca pana acum mai "scapam" cate o hartie pe jos.....ziceam lasa.....dar acum...la cat am muncit si la cate am strans.....jur ca nu mai arunc nimic pe jos.
Zona aleasa de noi a fost borna 15, zona Popesti-Leordeni, unde am strans mai bine de 20 de saci de gunoaie. Adevarul e ca am avut o super echipa....in ordinea numerelor de pe tricou....Simona ( verisoara mea...ea intretinea atmosfera)........Cristi si Corado.......noi am fost echipa 631(cred :)) ) ce fel suna...zici ca suntem super-eroi..... :)), sau poate chiar suntem putin ;))
Ce sa mai zic....sambata 25 septembrie a fost o zi....obositoare.......

PS : Au fost fara obraz cei care au organizat....macar un tricou puteau sa dea..... :)))  Asta a fost si va ramane oful meu si al lui Corado , ca nu nu ne-au dat tricouri..sau macar ceva.....sa putem dovedi sa ne putem mandri ca am fost acolo.....gata ca deja aberez :))  Per total a fost....bine :)
Am aici si cateva fotografii :D :

Made by Simona :)
 

Tot by Simona
Si rezultatul final

11 comentarii:

  1. Bravo! E un prim pas...mare.
    Da' chiar nimic nu v-au dat? Era fain un tricou amintire...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ April Nimic...:( Mi-ar fi placut un tricou...era marfa...ehh..asta e :-<

    RăspundețiȘtergere
  3. ce tag ai pus 'fara tricouri ' =))
    adevaru e ca eu ma asteptam la o diploma trasa macar la xerox,dar nah asta e..macar ne'au dat manusi =))

    RăspundețiȘtergere
  4. vaiii :x c poze geniale,
    felicitari simona :D

    RăspundețiȘtergere
  5. tag-ul ala face toata postarea :)) da...felicitari simona :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai castigat putin mai mult respect din partea mea (nu ca n-aveam destul). Mai sunt unii care afiseaza sigla, dar cred ca pentru multi e dor "Hei rup!". Tu chiar ai fost si ai curatat. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari! Oricum in afara de amintiri ai ramas cu pozele!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ buffy Da..asta e clar...dar nu ar fi stricat un tricou ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. bravo:)
    Mai, da tu te-ai dus asa gatit sa aduni gunoaie:)):))?

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumos din partea voastra..sunteti un exemplu de urmat ;) bravo

    RăspundețiȘtergere

Curaj :