19.12.2010

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , ,
As vrea sa incep postarea de azi prin a va prezenta o persoana speciala pentru mine, o prietena speciala : Lili, care din cate vad si-a descoperit o latura poetica. Vorbind pe mess, am hotarat sa ii public creatiile aici, pentru ca mi-a spus ca ii place blogul meu :"> , si am zis, de ce nu ?  Cu cat mai multa diversitate cu atat mai bine :)
  Poezia de azi, e un pic mai trista, este dedicata de catre Lili, unei prietene foarte bune, Loredana, care s-a stins din viata acum 2 ani in accidentul in care a murit si Iulian.
 Poezia arata cam asa :

Decembrie in negru

Suspin adanc langa alba cruce
De marmura e-al tau mormant
Si moartea vrea ca sa apuce
Sa-mi spuna macar un cuvant

Esti palida ca ceara
Si rece toata esti
Ai ochii larg inchi
Nu poti sa-mi mai zambesti

Si flori pe langa tine
Degegeaba! Nu le vezi…
As vrea sa vezi lumina
Dar stai si n-o urmezi

Coroane reci la capul tau
Si jale-n casa si in sat
Langa mormant raman doar eu
Nu cred ca e adevarat.

O rochie alba de mireasa
Te-mbraca azi si totusi cred
Ca nu ai fost tu cea aleasa
De ce nu pot ca sa accept?

Si prea devreme ca sa pleci
Nu te- ai gandit ca totusi lasi
Prietenii cu lacrimi reci
Si tus intins pe- ai mei obraji?


[2 ani,6 decembrie]

Un comentariu:

  1. are linie poetica
    ar fi bine sa continue
    in timp o sa aiba propriul stil
    triste versurile, dar inteleg si de ce...

    ps. imi palce muzica de pe profilul tau!
    pss. fa si tu intrebarile din postarea mea:P as fi curioasa sa aud raspunsurile tale:P

    RăspundețiȘtergere

Curaj :