01.12.2010

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,
Poate nu e bine ca postez 2 chestii in aceeasi zi...desi nu mai e mult pana maine, insa nu pot ramane indiferent.Pur si simplu nu pot. Sincer....nici nu imi pot exprima starea, enervat, ingrijorat........
Este vorba despre celebrul doctor Alexandru Pesamosca. A fost chiar la tv in seara asta pe Antena 1 daca nu ma insel. Eu pana in seara asta nu stiam ca mai traieste, auzisem ca a decedat.  Probabil multi ati auzit despre el, daca nu, o faceti acum. A fost considerat un " titan" al medicinei romanesti, prin anii 1980 fiind considerat cel mai bun chirurg din Europa de Est. 

A salvat zeci de mii de vieti. Iar lumea l-a rasplatit cu uitare. Nu mi se pare normal ca un chirurg de geniu, cum este dr.Pesamosca sa fie lasat asa, pur si simplu , intr-o rezerva a spitalului "Marie Curie", "Budimex" cum il stiu eu, din care era gata gata sa fie aruncat in strada. In alte tari, la valoarea lui, ar fi fost cred ca si decorat. La noi nu....adica....pana la urma, de ce ma mir. Ca la noi la nimeni. Promovam toti afonii, toti prostii, toate pitipoancele alea fara pic de minte, care ar face totul pentru bani. 

 

Am iubit mult copiii, toata viata m-a urmarit zambetul lor de dinaintea unei operatii. Zambeau intr-un fel pe care mi-e greu sa-l descriu. Cam toti aveau aceeasi reactie. Zambeau cu lacrimi in ochi. Spaima, durere, resemnare, speranta. Si mila, cu zambetul ala imi cereau toata mila din lume. Cum sa nu te tulbure imaginea asta? Si totusi, n-aveam voie sa gresesc, eram obligat sa ignor orice emotie”. – Prof.Dr. Alexandru Pesamosca.

Spuneti voi acum...e drept asa ceva??  Vi se pare normal?? Mie mi se pare ca desconsideram tot mai mult adevaratele valori. Sunt de-a dreptul scarbit de societatea asta, in care cei care chiar le pasa sunt din ce in ce mai putini, orbiti parca de "stralucirea" banilor. 

E trist. 

  

4 comentarii:

  1. nu e drept
    ma intriga multe situatii de genul asta...

    ROMANIA...:(

    RăspundețiȘtergere
  2. specific Romaniei... devine din ce in ce mai ingrozitoare atitudinea asta: oamenii cu adevarat valorosi sunt uitati sau mai rau nici macar cunoscuti de popor..

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine punctat.
    Habar n-avem sa apreciem valorile!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Monica Asa e ..Romania :(
    @buffy Asta e mai grav ca unii nici macar nu sunt cunoscuti
    @ Lorelei Asa e Lorelei nu stim...poate o sa invatam...in anul 2222 daca suntem optimisti

    RăspundețiȘtergere

Curaj :