18.01.2011

Posted by Flyerboy | File under : , ,
Au trecut sarbatorile,de aproape 3 saptamani.Vine si  sesiunea :| :-<
Poate unii din voi deja ati terminat cu sesiunea ( norocosilor), insa la mine abia luni incepe...si jur..am panica rau de tot :|. Imi e frica la mate.. Sper sa iau. Si acum cred ca o sa ma duc sa invat :))  De fapt nici nu stiu de ce am scris aceasta postare. Poate pentru ca nu am mai publicat ceva de vreo 2 saptamani si am zis sa fie ceva postat si pe 2011 aici :)) .


Asa ca va doresc bafta in sesiune celor care sunt studenti...celorlalti...multa bafta in toate...si...ne vedem dupa sesiune :)). Sper eu cu bine.

6 comentarii:

  1. Ha-ha! Botezul focului!
    Fara frica, cum vine sesiunea - asa trece. Iar din greseli omul invata. In primul rand vei invata cat de important e norocul. Nu-ti fa griji inutile, toate se rezolva pana la urma! Si sa stii ca si curajul are un rol important.

    Deci daca ai noroc si curaj, pe deasupra te mai si pregatesti - nu pot fi probleme. Sunt convins.

    Multa bafta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bafta! :) Stii cum se zice: n-ai restanta, n-ai prestanta! Don't worry! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mdah..ce e val ca valul trece. Inclusiv examenele cu emotii cu tot!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc..:)
    Si multa bafta, sa ne faci mandri!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :