16.02.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
        Azi , de fapt in seara asta, m-am tot gandit..ce sa mai scriu pe blog. Pur si simplu nu imi venea nimic in cap. Tot click-aind youtube-ul am dat de niste episoade din Viata cu Louie. Adevarul este ca saptamanile astea numai la asa ceva m-am uitat...Viata cu Louie, Copiii de la 402 ...stiti voi...adevaratele desene animate, old-school cum imi place sa le numesc. Dintre toate desenele...my nr.1 favourite este...bineinteles Viata cu Louie. Tipul ( Louie Anderson) e actor de stand-up comedy , si desenele alea chiar sunt imaginea copilariei lui, din "colorata" lui copilarie. Asta mi s-a parut cel mai tare. Un fel de Ion Creanga al americanilor. :)) 
        Culmea este ca..din toate episoadele l-am preferat mult mai mult pe tatal lui ..pe Andy Anderson. Are niste replici absolut geniale. E pacat ca sunt traduse destul de slabut in romana...adica ma refer la faptul ca americanii astia au niste jocuri de cuvinte bestiale care din pacate nu pot fi traduse exact si in romana. Am decis sa pun si un filmulet cu cateva replici funny ale lui Andy. 
        Daca aveti si alte filmulete despre care stiti cu replici haioase din desene, cu desenele care v-au marcat copilaria, va rog..lista e deschisa :D
        

5 comentarii:

  1. Timpul asta mi-e atat de nemilos...si-mi pare rau ca nu iti pot raspunde mereu la comentarii...:)
    cat despre desenul asta...e unul dintre desenele copilariei mele pe care le vedeam cu gura deschisa=p~

    sa ne auzim cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Lorelei Nu e nimic :* . Daaa desene clasice...ca ramblerul lui andy :X
    @ Aimee s Daaaa andy face tot serialul

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte multe desene animate care m-au amuzat cand eram mica ,dar din pacate acum nu-mi vine niciunul in minte fiindca ele au fost inlocuite de animeurile violente si de serialele cu adolestenti.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Azucena Da..asta asa e...din pacate...ce e mai grav e ca si eu am devenit fan anime-uri violente...ce-i drept acum 2 ani am inceput si cred ca e ok...adica...cei mici mai greu fac distinctia intre cum e in realitate si cum e in desene

    RăspundețiȘtergere

Curaj :