03.02.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,
    Maine ultimul examen......urasc sesiunea 8-| . A avut dreptate cine a zis ca e greu.....Se pare ca matematica m-a lovit maxim....Mi-a dat mare capac :)). Au picat niste subiecte cu care nu comunicam. Nu exista feed-back :)). Ma uitam la ele si nu imi spuneau absolut nimic.
     Au fost atat de grele incat...colegi de-ai mei au plecat dupa 5 minute...iar...dupa o ora de examen ajunsesem sa fim in sala jumatate de serie..... Asta e....Nu esti student fara restante ,( parca asa se spunea ).  
     Sper sa iau 5...desi la ce prostii am scris, mai degraba am inventat o boala. :">  :))

     Insa dupa ziua de maine....libertateeeeee....partyyyyyyy....Apropo...LA MULTI ANI FLORINEL(Ai grija cu cinstea)  :) )

    O seara buna va doreste Zburatorul. :)

6 comentarii:

  1. ah, ce urasc si eu matematica. La mine unu plus unu da 3,,

    RăspundețiȘtergere
  2. lasa gabitza trecem noi la vara! ce nu a mai avut omu` restante? mai e un pic si vine vacanta...abia ast :D. semnat grosu

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Amanta ta Stiu cum e :))) :-j

    @ Grosu Da Gros :)) sa stii,.....la vara dupa restanta direct la mare :))

    RăspundețiȘtergere
  4. N-ai prestanta, n-ai restanta! :) Succes in continuoare!

    RăspundețiȘtergere
  5. cica toate trec
    sa ne zici luni care a fost verdictu :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @ buffy :)) asa e....mersi :*
    @ Aimee s cu siguranta :D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :