09.02.2011

Posted by Flyerboy | File under : , ,
    Vreau sa va prezint un caz...insa nu o sa preiau povestea asa cum am facut in cazul lui Alex Curtasu pentru ca nu am apucat sa cer permisiunea proprietarului blogului insa o sa pun un link.
http://pentru-raisa.blogspot.com/
Povestea ei m-a facut sa ma gandesc a problemele noastre sunt....nimic pe langa ale ei, pe langa ale multor persoane. Si eu am o problema de sanatatem din nastere, insa multumesc lui Dumnezeu ca ma descurc.
    Desi nu am posibilitatea financiara sa o ajut, pot doar sa o sustin, sa ii duc povestea mai departe si poate cineva reuseste sa o ajute catusi de putin.

Un comentariu:

  1. Ma induioseaza foarte tare povestile de acest gen si mi se pare foarte frumos ca incerci sa faci cazul ei cat mai cunoscut,astfel va putea fi ajutata mai mult.

    RăspundețiȘtergere

Curaj :