08.02.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,
   Dupa cum am spus si in titlu....temerile mi s-au adeverit....am luat mare 4 la matematica........dar greseala a fost a mea...am gresit pentru ca in primul rand am " ingrasat procul in Ajun" cum se zice. Am lasat pe ultima suta. Ceea ce nu e ok. Am gresit poate si ca am fost asa pesimist in postarea precedenta, desi nu stiu cu ce m-ar fi ajutat o doza de optimism la nota. :)) Asta e ..... se mai intampla...

    Dupa cum bine zicea cineva, n-ai restanta , n-ai prestanta.
Nu de asta am inceput postarea asta. Adica...era si asta un motiv..am promis ca revin cu rezultatele. Here they are. :| :|
      The point is.....ma gandeam odata la muzica...la muzica in viata mea. Adica..acum cativa ani ascultam manele...nu imi e rusine sa o recunosc...si se poate spune ca ascult si acum..insa numai la petreceri, adica daca acolo canta o manea, doua,trei ma bag la dans.De ce nu? De ce sa stau intr-un colt spunand ca daca nu mai ascult manele nu dansez pe ele. Vorba aceea la party-uri merge-o manea doua. Cati dintre voi nu ati zis asa....sa fim sinceri. De ce atata ipocrizie. Da, bun, eu nu mai ascult...m-am lasat, insa daca cineva asculta, de ce sa ii fie rusine. De ce sa te ascunzi?. Pana la urma nu e tot o forma de muzica ??
    Nu ma intelegeti gresit. Nu ridic manelele in slavi sau ceva...si stiu ca acum mi-am atras cateva antipatii pe aici, dar asa e. Parerea mea. :)

7 comentarii:

  1. sal Găbelu!
    cât despre restanţe, am şi eu.
    cât despre manele, îţi împărtăşesc părerea. întru totul!
    bafta pe mai departe!
    pa pa

    RăspundețiȘtergere
  2. Un patru la matematica nu e sfarsitul lumii si cu siguranta nu te face o persoana mai proasta sau inculta,pe cand manelele sunt un gen de muzica foarte ascultat ,dar eu cred ca strica individul prin mesajul pe care il transmit .Sigur ca la o petrecere merge si o manea si o populara ,din toate .

    RăspundețiȘtergere
  3. @ R.A.I ms mult
    @ Azucena Stiu..:-j si oricum e matematica...un 4 la religie sau...desen era ceva de ingrijorat :)) nu imi fac griji de asta...:D . Tocmai asta e motivul pt care m-am lasat de manele....mesajul...nu continea nimic...doar niste cuvinte adunate si aruncate in rime....fara o semnificatie anume

    RăspundețiȘtergere
  4. Incearca cu muzica lautareasca ca sa te vindeci de manele !Recomand "La chilia-n port" !

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu cred ca am avut vreo sesiune fara restante. Si am supravietuit! Deci si tu vei supravietui. Si iti vei aminti cu placere.

    Si nu cred ca, daca-ti plac manelele, trebuie sa-ti fie rusine cu asta. Trebuie sa fii cine esti. Daca mi-ar place, as asculta fara sa-mi fac mustrari de constiinta.
    As mai spune ca poate dupa o sesiune, mai ales prima sesiune, tinand cont ca nu a iesit chiar perfect, asa cum ai fi dorit, poate e indicat sa te distrezi si sa asculti manele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am uitat sa te felicit atat pentru "botezul focului" cat si pentru celelalte examene. Probabil ca matematica nu e singura materie la care ai sustinut examen in sesiunea asta. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ omul cu ciocolata Pot spune ca m-am vindecat de manele de mult. Mersi de sugestie oricum.

    @ Mircea Vladut Nu ma ingrioreaza faptul ca am restanta. Ma asteptam...mai ales la cata matematica stiu eu :)). Cat despre manele, nu spun ca imi plac..nu imi mai plac,m-am lasat de ceva ani de ele, dar nici ipocrit nu sunt sa spun ca nu mai ascult. Ascult doar la petreceri si atat. Insa cunosc persoane care spun "nu ascult manele, nu imi plac" si la o petrecere danseaza pe manele de nu mai pot. Bine, nu sunt in masura sa ii critic, dar cred ca este daunatoare ipocrizia asta. De ce sa ne fie rusine cu ceea ce suntem cu ceea ce ne place?

    RăspundețiȘtergere

Curaj :