12.04.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
    Dupa cum spuneam ieri , blogul meu va mai avea un autor. De fapt are pentru ca i-am trimis invitatia aseara :D, insa am hotarat sa o prezint azi. Numele ei este Ioana, este din Urziceni, si i-am descoperit blogul in urma cu....aproape 10 luni...iti vine sa crezi ca a trecut atat Ioana? :) Dupa parerea mea are unele din cele mai frumoase poezii si de aceea, am hotarat sa o invit in echipa mea :D.
    Cum ieri am prezentat-o pe Alinuta cu povestioara ei care vad eu ca a placut, azi o sa o prezint pe Ioana cu doua poezii mai vechi, de-ale noastre. Da..am zis bine de-ale noastre. Eu nu am nici o tangenta cu poezia, in sensul ca nu le am cu rimele , insa, eu impreuna cu Ioana am scris 2 poezii de care cred ca va amintiti ;
     Una se intituleaza: Poemul unei muste :))) si o puteti accesa facand click pe titlu, iar ce-a de-a doua poezie se numeste Somnul :)).
    Acum sa devenim seriosi, poeziile astea sunt facute in joaca, insa daca vreti sa vedeti poeziile Ioanei faceti un click aici !


Welcome Ioana >:D<

11 comentarii:

  1. Bine ai venit Ioana >:D<
    Ca sa fie clar,poeziile acelea sunt geniale:))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Gabi: acum ai tangente cu poeziile>:D<
    @Gagautza: >:D< poate contribui si tu cu ceva la vreo poezie :>

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Gagautza Claaaar :X
    @ Ioana Da...si sper sa mai am tangente...am eu o idee...iti zic pe mess :D

    RăspundețiȘtergere
  4. bun venit:)

    se maeste echipa, auiiii, dar de ce doar fete:D:D:D:D?

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Monica eee :-" fetele sunt mai serioase :))) mai serioase decat mine :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Găbitzu, ai o ureeche poetică de nota 10! Ioana este de asemenea şi preferata mea, şi poate să confirme chiar ea asta. nu ştiu dacă ţi-a zis, dar a şi publicat în revista Helis Slobozia. E genială! Şi tu eşti mare, pentru că o promovezi pe unde ai ocazia!

    RăspundețiȘtergere
  7. De-abia astept sa mai citesc noile poezii facute impreuna. Personal mi-au placut mult cele doua. Nu strica sa te mai amuzi din cand in cand, ba chiar face bine la sanatate si la riduri. :)) La mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ R.A.I Multumesc :D
    @ Lorelai Adevarat :)) Rasul e bun...foarte bun

    RăspundețiȘtergere
  9. Romeo!:)adică am publicat în revista Helis Slobozia pe pagina ta! Asta de ce nu spui? Uite ca te-am dat eu de gol!Si cand ma gandesc ca a trebuit cv, iar rad. Deci cine pe cine promoveaza?!:)
    A!!! Si uituca cum sunt nici multumesc nu am spus! Va multumesc prieteni pentru ca imi sunteti aproape!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :