10.04.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
Acum ceva timp( maxim o luna) am descoperit o melodie care...pur si simplu m-a dat pe spate. Pot spune ca intra in top 10 preferate. Poate va intrebati de ce ador aceasta melodie..sau poate nu va intrebati...indiferent ...eu va spun :)) . Ador melodia asta din pricina mesajului pe care il transmite, si anume acela ca ar trebui sa uitam de asa-zisul "price-tag", sa iesim din cursa asta nebuna dupa bani si ...sa zambim, sa dansam. La asta va indemn si eu. Cat mai multe zambete, cat mai multe miscari de dans :)).

7 comentarii:

  1. sal gaby! ca să fiu sincer, şi pe mine mă dă pe spate melodia asta!!!
    vezi că am noutăţi pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ R.A.I mersi de vizita...promit un feed-back :))
    @ Bianca Dobrescu Ti-am vizitat blogul. Foarte zambaret. Imi place ! Fii sigura ca o sa te mai vizitez
    @ Ioana Ce m-as face eu fara tine >:D< :*:*:*:*
    @ Azucena E bestial :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu te aştept cu drag:P! Şi cu multe rânjete, desigur. Sunt molipsitoare.:D

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Bianca Dobrescu :)) E bine asa . Ma bucur ca ti-am gasit blogul :D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :