03.04.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
Recunosc ca nu am citit cartea lui Octavian Paler, insa azi , Roxana(mersi) mi-a dat niste citate foarte frumoase din cartea lui citate pe care le-am considerat interesante de pus pe blog. Mie mi-au placut extrem de mult. Multumesc inca o data Roxi  :* :*.

" Noi suntem ca un cântec, nu credeti? Un cântec nu se poate cânta niciodatã de la sfârsit spre început. Trebuie sã-l cânti totdeauna îndreptându-te spre sfârsit. Pe parcurs, în timp ce cânþi încã si muzica te îmbatã, îti dai seama cã sfârsitul se apropie totusi, oricât l-ai amâna. Încerci sã lungesti putin notele, dar asta nu dã cântecul înapoi, nu reînvie ceea ce a murit din muzicã între timp. Amâni doar sfârsitul. Te încãpãtânezi sã nu recunosti o evidentã. Cã orice cântec are un sfârsit. Oricât ar fi de frumoasã o melodie, vine o clipã când ea e acoperitã de tãcere. Când tãcerea e mai puternicã decât muzica. "

" Cine s-a ridicat împotriva tãcerii a riscat totdeauna sã se facã tãcere în jurul lui. "

Pustiul nu-l poate întelege decât cine l-a trãit."

" M-am nãscut gata rãstignit. Am venit pe lume având în carnea palmelor cuie. Lumea n-a fãcut decât sã mi le batã mai tare. "

Un comentariu:

  1. Primul mi se pare cel mai complex si cel mai superb citat ,dar si al doilea e foarte interesant .Cu al 3lea cunt deacord ,iar de ultimul nu pot sa adaug prea multe ,decat ca ar trebui sa uitam ca ne nastem "rastigniti" si sa ne bucuram de viata . Ii multumesc si eu lui Roxi pentru ca asa am mai descoperit cateva citate foarte minunate .

    RăspundețiȘtergere

Curaj :