27.04.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , ,
    M-am tot uitat pe blog zilele astea si am vazut ca nu am mai scris de duminica daca am vazut eu bine. Sincer sa fiu , mi-a fost lene...mi-a fost foarte lene.Ma gandeam despre ce sa scriu, si, tot blestematul asta de televizor m-a dat subiect de postare.
     Am urmarit luni seara Romanii au talent. Castigator Adrian Tutu. Nimic nou pana aici, banuiesc ca majoritatea s-au uitat. Ce vad la tv a 2-a zi. Atitudinea tipic romaneasca....ca dom`le de ce a castigat asta, ca nu merita , ca nu are cine stie ce talent.Apar diferiti "experti" si zic dom`le are nu stiu ce fel de rime, face un hip-hop slab. Vin si eu si zic, a castigat pentru ca l-a votat lumea. Daca acei oameni vroiau sa schimbe ceva, sa castige altcineva trebuia sa fi votat, asa poate ar fi schimbat ceva. Meritat nemeritat....el a castigat. Si bravo lui!
      Ideea e ca eu il consider meritat premiul, in primul rand pentru ca el chiar are talent, scrie versuri, canta,mai si danseaza pe deasupra si da are un caz social mai delicat, si e foarte bine ca lumea l-a votat pentru asta. Eu ma bucur din suflet pentru el.
                                                          Asa ca : Bravo Adrian !
Off...gata m-am descarcat :))) Trebuia sa o zic 
Bonus : Prestatia lui Adrian din finala Romanii au talent

17 comentarii:

  1. sal Gab!
    Şi eu sunt de părere că a meritat premiul. ar fi putut la fel de bine sa câştige Narcis Iustin Ianău, sau Rebeca Neacşu. Dar e bine că a ieşit şi aşa. Probabil că a contat şi cazul social, probabil că a impresionat mesajul. Dar şi talentul îşi spune cuvântul: e rapăr prin definiţie, şi mai e şi patriot. După cum ai văzut, şi eu l-am promovat pe blogul meu.
    E bun, merită! că doar e român şi poate!

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost foarte bun si Cosmin Agache dar preferatlul meu a ramas Adrian...e cel mai bun.Bravo lui!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ R.A.I Adevarat
    @ Gagautza Da..si Cosmin a fost f tare
    @ ganduri.aruncate.pe.net Am si astigat un pariu datorita lui:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer eu cred ca au fost altii si mai talentati ,dar cu siguranta are talent ,insa eu aveam alti preferati ,ma bucur ca a luat banii cineva care chiar avea nevoie de ei .

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Azucena Stiu. Cu siguranta au fost altii mai talentati. Nu contest asta. Insa ma bucur pentru el

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Lavinia Opinia ta si o respect :)
    @ Denisa Si eu sincer

    RăspundețiȘtergere
  7. pai as spune si eu ceva, dar nu ma uit la romanii au talent;))
    desi la cat de popular pare a fi cred ca o sa ma abonez la urmatorul sezon.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Lavinia Am crezut ca ai urmarit si nu ti-a placut ca a castigat el. Pai atunci...uita-te. Ti-l recomand

    RăspundețiȘtergere
  9. daca mi-l recomanzi sigur ma uit:)))
    am sa incerc sa ma uit, chiar sunt curioasa:)

    p.s. multumesc>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. s-a votat cazul mai mult ..oricum ma bucur pt el
    multumesc de vizita :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Iulia Asta cam asa e. Insa Bravo lui :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Acum ca am aflat si eu cine a castigat acest concurs, am o intrebare: a castigat talentului lui sau versurile patriotice? Oare cati mai sunt ca el, cu voce de "baiat de cartier"? Te salut.

    RăspundețiȘtergere

Curaj :