14.04.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
    Ma uit la data din calendar, ma uit afara si zic...nu...ceva nu e bine. Nu e in regula. Anul trecut pe vremea asta erau peste 15 grade, acum termometrul plouat din fata blocului nu arata  mai mult de 8 grade.
    Azi am si zi libera...some day 8-| In ziua mea libera stau in casa sa vad cum ploua. La film nu am reusit sa ajung. Ce ar putea sa mearga mai rau de atat :-? Imi e si frica sa ma intreb.
    De fapt, nici nu stiu exact de ce am inceput sa scriu postarea asta. Cred ca din plictiseala. Aseara in pauza meciului, tot din plictiseala fotografiam picaturile de ploaie de pe geam. Gata am gasit, o sa va arat pozele de aseara :)).Si in plus ...o sa mai atasez o poza care mi-a iesit din greseala dar a iesit chiar tare :)

    Sper sa va placa :D :


Asta a iesit din greseala :))  

16 comentarii:

  1. foarte tare .. imi pozele, in special prima; cat despre vreme, cred ca toti ne intrebam de ce-i asa... neplacut, dar asta e.. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Lorelai Nu e nimic :* Nu esti singura care mananca cuvinte :-" :))
    Multumesc pentru apreciere si pentru vizita :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place în special ultima fotografie,
    apoi vremea de afară o plac la fel de tare.
    Aseară am ieşit şi-am sărit în băltoci, ce dor mi-era de asta.
    Şi da, am recitat cuiva, toate poeziile pe care le ştiu, în ploaie.
    Am încheiat fredonând Ada Milea.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Bianca Dobrescu Sincer..si mie imi place ploaia , doar ca nu in perioada asta a anului. Ador ploile de vara 8-> Acum as fi preferat sa fie cald, sa pot iesi in parc .

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ador Primăvara!
    http://www.youtube.com/watch?v=khxwXX9G7Uc

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Bianca Dobrescu Foarte tare melodia :D. Cred ca incepe sa se insenineze :))) si nu glumesc...chiar se insenineaza =)) . Datorita melodiei tale >:D< :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Sigur!:))
    http://www.youtube.com/watch?v=XcrPF6vD_Y4

    RăspundețiȘtergere
  8. Poate fi mult mai rau, sa stii:]. Pozele sunt superbe! :X Vezi ca si ploaia are frumusetea ei... In orice perioada a anului:].

    RăspundețiȘtergere
  9. chiar sa stii ca mi-e dor de primavara..si cred ca anul asta prea putin am cunoscut-o..

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Mallyna Cu mare drag >:D<
    @ ganduri.aruncate.pe.net Multumesc. Da..ploaia e buna...dar...nu ar strica si ceva soare :D
    @ Lorelei Adevarat :-<

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place prima cat despre primavara se pare ca lupta in continuare pentru obtinerea teritoriului speram sa invinga cat mai repede...

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Gabriela Pana Multumesc pentru apreciere...mai ales ca vine din partea unui fotogaf profesionist :">

    RăspundețiȘtergere
  13. ma enerveaza si pe mine vremea...

    prima e chiar reusita:)

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Monica Multumesc :)
    Da.. :-L e frustrant sa vezi ca nu mai vine odata caldura.

    RăspundețiȘtergere

Curaj :