03.05.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , ,
Probabil va intrebati ce reprezinta titlul...ce aiureli mai scriu :)) Stiu ca scriu numai aiureli , dar....asta e :-j .
Nu stiu cu ce sa incep. De fapt stiu...cu inceputul.
Inceputul acestei povestioare isi are originea aici...in Bucuresti, " the city of sins " :))). Aici, in gasca mea de aici....am auzit un banc. Un banc sec...foarte sec :)) Corado stie mai bine cat de sec e.
          Bancul zice asa.....2 clatite mergeau prin desert. Una se impiedica si ii sare gemul :))).
Partea interesanta e ca in vacanta asta de Paste , i-am "cam" innebunit pe prietenii mei cu bancul asta :)))). Treaba frumoasa e ca de fiecare data cand il ziceam devenea tot mai amuzant .Cred ca l-am zis intr-o seara in interval de 10-15 minute de vreo 10 ori  :))) . De fiecare data adaptat la situatia in care ne aflam. Un exemplu bun....Cica 2 clatite erau in parc ...si una nu stia sa manance inghetata :)))))) Scuze Alinutaaa :*:*:*:*
Inca un banc "bun" ...sa nu se supere Laura : 2 vulturi stateau pe o craca....unul era plesuv si celalalt era sa cada :))))).


De fapt nici nu stiu ce rost are postarea asta...cred ca de plictiseala..
Poate nu o gasiti amuzanta ...pe mine ma amuza teribil.. :)))

Voi ce bancuri bune stiti? Ale mele stiu cas- proaste...dar pentru mine sunt amuzante.

PS : Bancul Catalinei de pe punga de pufuleti.. " Nu va suparati , caut gara!
                                                                         Nu ma supar, cautati-o :))) "

13 comentarii:

  1. Doua clatite erau in desert..si ghici ce:))una s-a impiedicat si nu s-a intamplat nimic:)) nu avea gem!:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne-am distrat prea tare :)) ce pot spune..bancurile seci sunt intelese doar de genii..dastea ca noi:))>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))) =))) sau...ghici ce...nu aveau de ce sa se impiedice :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Aww ...daaa :))) il pun acum :))

    RăspundețiȘtergere
  5. un elefant cade dintr-un copac. de ce cade elefantul?

    era mort

    alt elefant cade din copac, de cade elefantul?
    era legat de primul

    al treilea elefant, cade din copac,de ce cade elefantul?

    a crezut că era un joc, şi venise rândul lui

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Bianca Dobrescu :)))) Tare asta...il stiam da e prea tare :)))=))

    RăspundețiȘtergere
  7. @ ganduri.aruncate.pe.net. Da. :))) ma bucur ca iti plac

    RăspundețiȘtergere
  8. Nimeni si Prost au ajuns la mare. Se duc sa faca baie:
    Nimeni se inneaca! Prost suna la Salvamar:
    -Ba, se inneaca Nimeni!
    -Ba, tu esti prost?
    -Da ma, eu sunt!


    Nu stiu cat de tare este dar asta mi-a venit acum in minte,cred ca din cauza faptului ca am stat acum 5 min de vb cu cineva din Constanta;))
    O seara cat mai faina sa aveti >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. @ dream :))) E tare si asta. :))) Multumesc pentru vizita. O seara frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere

Curaj :