06.05.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , , , , ,
In primul rand LA MULTI ANI tuturor barbatilor pentru ziua de ieri . Vin si eu azi cu poze de ieri, din Tineretului, de la concert. Cam ploioasa ziua barbatului, semn de bogatie din cate stiu  eu :)). Per total a fost un show foarte frumos, cu muzica, cu bere :">, cu fete frumoase :->, tot tacamul :D.

Au cantat urmatorii, in ordinea numerelor de pe tricou :)) : 
Delia (care  a facut un show destul de dragut), 
Anna Lesko ( nici prea prea nici foarte foarte) , 
Taxi - foooarte tari :X, 
Cargo ( nu ma asteptam dar m-am distrat enorm ) 
si in final .......Parazitii \:D/ . Ultimii au facut super-show.






Bonus : un foc de artificii :D




13 comentarii:

  1. Taxi, Cargo, :X
    Nu-mi plac artificiile, mi-e frică de ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Bianca Dobrescu Mie imi plac si Parazitii :">. Insa si Cargo si Taxi au facut super-show :X .
    Cat despre artificii...le adooor :X

    RăspundețiȘtergere
  3. @ ganduri.aruncate.pe.net Multumeeesc >:D< ..Daaa :> Macsim :))

    RăspundețiȘtergere
  4. cum noi avem o zi a noastra mi se pare corect ca si baietii sa aiba o zi a lor:)

    RăspundețiȘtergere
  5. te distrezi ,bravo ! ce pot sa mai zic...
    un telefon nu stii sa dai >:P
    rusiiiicaaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  6. nc nu.ti zic "la multi ani!" nah ! >:P

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Denisa Adevarat . :)
    @ Aimee s. In primul rand ploua, m-am gandit la sanatatea ta. In al doilea rand a fost ziua barbatului, am iesit cu baietii :D (fara suparare :*) . In al treilea rand, a fost in timpul saptamanii , m-am gandit ca poate vrei sa faci niste variante >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. ZIua barbatului mai sarbatorita decat a noastra ,asta pentru ca e mai noua ,oricum mi-ar fi placut sa fiu si eu la acel concert .Imi place foarte mult Cargo ,eu am fost La Rm Valcea ,a cantat Hara ,a fost placut ,la un local.Oricum femei sau barbati cred ca nu a mai contat ,toti s-au distrat pe cinste.

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place bonusul:>
    la multi ani cu intarziere:)

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Azucena Asta asa e . Distractia a existat indiferent de sex.
    @ Lavinia Multumesc cu intarziere :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred ca pentru mine este o onoare sa imi serbez ziua de nastere la un loc cu ziua barbatului;))LA MULTI ANI pentru toti barbatii(scz pentru intarziere,dar mai bine mai tarziu decat niciodata;)) )
    Si petru ca tu ai ca bonus artificii eu iti dau ca bonus pentru ziua barbatului o imbratisare si o sarutare:) >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  12. @ dream Pai cu ocazia asta iti urez si eu un sincer si calduros LA MULTI ANI :*:*:* . Multumesc si eu pentru urari si....muuulti pupici si muuulte imbratisari. :*:*:* >:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere

Curaj :