23.05.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
     Asa cum am promis cuiva revin cu cronica de film.Pentru azi am ales o comedie, zic eu buna. E cu Adam Sandler, tipul e chiar bun in comedii.Din nou cei de la imdb acorda nota putin cam mica. Lasa,,,:-j ma fac eu mare.....si preiau imdb :)). Pana atunci , hai sa vedem despre ce e vorba in film


                           Just go with it

     În filmul Just go with it, pentru a ascunde o minciună nesăbuită, un chirurg plastic, pe nume Danny( Adam Sandler), care-i face curte unei profesoare, cu mult mai tinere, o roagă pe asistenta sa, Katherine(Jennifer Aniston), extrem de loială, să joace rolul nevestei de care chipurile intenţiona sa divorţeze. Din cauza acestei minciuni, trebuie să intre în joc şi copiii asistentei, iar pe toţi îi aşteaptă un week-end în Hawai care până la urmă le va schimba viaţa.

Aveti aici si trailerul :


Bonus , un link de descarcare a filmului. 

Surse : cinemagia.ro
           Youtube
           Radiofly.ws

18 comentarii:

  1. ;))Vad ca atunci cand ceva promiti
    Chiar faci,nu minti.
    Si acum ca sa iti multumesc
    Cu drag te imbratisez.
    Si ca bonus pentru link
    Iti dau si un pupic.

    ;))Azi mi-a cam fugit inspiratia si nu prea mi-au iesit versurile:)

    O zi suuuuperba sa ai>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca e tare:))
    la cum arata trailer'ul :>
    Cand nu am ce face ma uit la el, promit!:]]

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest film e de cacao!De cacao cu lapte.Doar stii ca ador cacao cu lapte:x

    Si @...ღ...Dream...ღ... versurile ti-au iesit foarte bine>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. @ dream
    Ti-as fi raspuns si-eu-n rime,
    Dar in cap nimic nu-mi vine,
    Uite ca am reusit
    Si-acum rima mi-a iesit.
    Fac asta de cand sunt mic,
    Fac ce zic si ce promit.

    Chiar sunt secat de inspiratie asa ca iti zic simplu..te pup si te imbratisez. :-* >:D<

    @ ganduri.aruncate.pe.net E tare. L-am vazut aseara si chiar se merita sa il vezi :)

    @ Gagautza E un film de cacao cu lapte si clatite :))

    @ 29 decembrie Si mie. Mi se pare bun. Nu foarte bun, dar bun :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu una l-am vazut la cinema..si chiar mi-a placut...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. *Gagautza:Pentru compliment iti multumesc
    Si pe tine cu drag te imbratisez

    *Flyerboy:De inspiratie nu prea esti secat
    Atat de mult rimele tale imi plac;))
    Si eu ca sa fiu un pic mai shic
    In rime iti dau un pupic:-*
    Si putintel eu mai trisez
    Si cu drag te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Lorelei Da. E tare :)
    @ dream Se pare ca esti pusa pe poezii azi. :)) Eu nu mai am inspiratie deloc :))

    PS : Da-mi si mie adresa ta de facebook ( daca doresti ;;) ) Promit sa o sterg imediat ce o primesc :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie sa il vad si eu :d cum termin cu examenele :(

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Vant Asa e . E o comedie buna :)
    @ Nimic Neaparat. E de vazut :) Bafta in sesiune :*

    RăspundețiȘtergere
  10. pfoai:-w
    planuiai sa ma faci curioasa?:-w pt ca ai reusit:)))


    P.S. multumesc pentru raspunsuri:)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Lavinia Ma bucut ca am reusit >:) . Cu mare placere >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. *Flyerboy:ti-am dat o cerere de prietenie pe facebook,acum cred ca ai sa iti dai seama cine sunt:)

    P.S.:Filmul asta inca nu am reusit sa il vad,dar cat de curand am sa imi fac u mare castronel de floricele,o sa ma urc in varful patului si o sa-l vizionez caci abia astept:)

    O seara faina sa ai>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Dream Ma bucur ca mi-ai dat cerere >:D<
    PS : Sper sa iti placa si filmul asta :D. O seara frumoasa :-*

    RăspundețiȘtergere
  14. *Flyerboy:Cu cea mai mare placere,cred ca ti-ai dat seama cine sunt;))

    RăspundețiȘtergere
  15. @ dream Da :* . Nici nu a fost greu. nu am mai primit o cerere pe facebook de ceva timp :))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :