18.05.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
Cronica mea de film rererererere(etc) revine :)) . Pentru azi am ales sa va recomand un film care dupa parerea mea are o nota putin cam mica pe IMBD. Doar 6. Eu i-as da un 7 - 7,5 . Actorul principal e nimeni altul decat Anthony Hopkins ( actorul meu favorit ) .

Inspirat din fapte reale, The Rite  este un film destul de scarry(m-am speriat putin :)) ) în care Diavolul reuşeşte să îşi "bage coada"chiar şi în cel mai sfânt colţ de lume. Fiind student la teologie, Michael Kovak (Colin O’Donoghue)  este trimis la Vatican pentru a studia exorcismul. Deşi este fascinat de toate aspectele credinţei, tânărul îşi foloseşte scepticismul ca pe o armură şi nu ezită să le spună superiorilor că răspunsurile pot fi găsite mai degrabă în tratamente psihiatrice,  decât în forţe demonice şi exorcizări.

Însă Michael începe să îşi pună la îndoială părerile din ziua în care îl întâlneşte pe Părintele Lucas (Anthony Hopkins), un preot legendar pentru miile de exorcizări pe care le-a făcut de-a lungul timpului. Ajuns faţă în faţă cu un caz de ,,posedare” atât de puternic încât şi Părintele Lucas pare să fie depăşit, Michael începe să vadă că dincolo de explicabil există fenomene pe care nimeni nu poate să le controleze sau să le înţeleagă. Răul i se dezvăluie tânărului în cea mai pură formă, cu o violenţă de nedescris şi îl aduce în punctul în care un singur lucru îl mai poate salva.


Un film pe care vi-l recomand cu caldura. ( a nu se vedea noaptea :)) )

9 comentarii:

  1. Acum îl iau:D!
    Îţi zic apoi cum mi s-a părut!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow...exact genul de filme care imi plac mie:)Cu siguranta o sa il vad.
    O seara cat mai faina sa ai>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi pt raspuns flyerboy..:) by the way: nice look!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ ganduri.aruncate.pe.net E un pic asa :-ss :))
    @ Sper sa iti placa :)
    @ Dream Ma bucur ca iti plac genul asta . Eu le ador :X >:D<
    @ Lorelai Cu mare placere. Multumesc :D
    @ Azucena Chiar este :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Succes in alegerea prietenilor potriviti.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Muhahaaa,tocmai am terminat de vazut filmul,suuuuuper fain,chiar ma gandeam cum se poate sa se dea de partea celui rau,cand colo...trebuie sa crezi cu adevarat si din adancul inimi si sa iti doresti cu tot sufletul sa fii de partea Celui Bun.
    Mersi pentru recomandarea acestui film.

    P.S.:Acum sper sa pot adormi si sa trec cu bine peste week-endul asta ca raman singura acasa,fara laptop,fara net,fara filme;))Ne citim cu bine(sper;)) ) duminica seara.Pana atunci un week-end super fain>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. @ ...ღ...Dream...ღ... Ma bucur ca ti-a placut. Multi il cosnidera slabut, insa mie mi se pare bestial. Mai ales din pricina mesajului. Si jocul actorilor, in special Anthony Hopkins a facut tot filmul.

    PS : Eu nu sunt de vina x_x. Un weekend placut sa ai :* >:D<

    RăspundețiȘtergere

Curaj :