30.05.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,
     Gata dragilor, incepe circul. Azi, oficial incepe sesiunea. Maine am primul examen. De aceea cred, de fapt sunt convins ca in urmatoarele 2 saptamani nu voi mai posta nimic. Poate in weekend , dar trebuie sa ma organizez.

    Pentru azi am ales sa postez inca o melodie. Stiu ca v-am innebunit cu ele, insa melodia e prea frumoasa sa nu o impartasesc cu voi.


                                                    O zi cat mai frumoasa sa aveti .
                                                    Salutari din partea Zburatorului.

10 comentarii:

  1. Nu prea mai am inspiratie sa iti compun o poezie,dar iti urez mult succes la sesiune,sa iei note cat mai mari si sa treci cu brio peste ea.:)

    Zile cat mai faine sa ai,fara prea mult stres:)>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ahh e melodia mea preferata:)
    de fapt, ei sunt preferatii mei:))
    succes !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. succes:)
    si, legat de blog..o sa revin..dar nu stiu cand:D

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Denisa multumesc mult >:D<
    @ dream Multumesc frumos....sper sa iti revina inspiratia :))
    @ 29decembrie Sunt geniali. :X Multumesc >:D<
    @ Lavinia. Sper sa revii cat de curand. >:D< Multumesc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. ai o leapsa la mine pe blog,
    daca o sa ai timp sa o completezi si o sa vrei, sunt curioasa:)

    RăspundețiȘtergere
  6. bafta multa

    mie imi e dor de o sesiune:))

    a daaa, melodia geniala, imi place la nebunie de la ei Sex of fire

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Lavinia O sa o preiau :D
    @ monica multumesc frumos >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. multa bafta in sesiune
    io sunt cam la jumatate, chiar daca nu te cunosc am tinut sa iti urez multa bafta si sa ma vait la tine ca sunt stresat de ceva timp din cauza sesiunii.

    RăspundețiȘtergere
  9. si app, frumoasa melodia

    p.s. la multi ani, ca pana la urma toti suntem copii

    RăspundețiȘtergere

Curaj :