25.05.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , ,
         Dragi  zburatori, azi am asa o lipsa de inspiratie...cred ca de vina sesiunea ce se apropie. Sincer sa fiu imi e putin cam panica. Sper sa trec cu bine peste....oricum....va tin la curent ,chiar daca nu va intereseaza :)) ati intrat pe blog, tre sa cititi :))) Glumesc stiti asta :). Asa....sa continui cu lipsa mea de inspiratie....in lipsa asta de inspiratie...am zis sa postez....o melodie. Asta fac eu cand nu am inspiratie, ascult muzica.

Melodia de azi se numeste Ghost of me si e cantat de cei de la Daughtry. Sper sa va placa. Eu am descoperit trupa asta din pura intamplare, o recunosc :">, insa imi place mult de tot :D.


Auditie placuta :) . Si uite ca m-a lovit si inspiratia :))

16 comentarii:

  1. eu ii ador si da si eu tot din pura intamp[lare i-am descoperit, dar a fost dragoste la prima vedere:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faina-i piesa!:X Eu azi am auzit o mell la radio si de atunci o ascult in continuu:]]

    http://www.youtube.com/watch?v=vQQVKQ6E_Pc

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Monica Sunt geniali :X
    @ ganduri.aruncate.pe.net Piesa asta e bestiala :X Multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Si se pare ca inspiratia ti-a venit
    Caci vad ca am gasit ceva pe aici de citit.
    Sau mai zis am gasit ceva de ascultat
    Ce suna si se aude foarte minunat.

    Si in loc de P.S. stii si tu ce-ti voi lasa
    Un pupic...si...ca bonus...te voi imbratisa;))

    RăspundețiȘtergere
  5. intradevar ti-a venit inspiratia :))

    RăspundețiȘtergere
  6. inspirat neinspirat, melodia e frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ dream Vad ca tu m-ai vizitat,
    Melodia-ai ascultat.
    Sper si cred ca ti-a placut,
    Seara buna te-am pupat.
    Ultimul vers n-a mers dar ma grabesc, incepe meciul :)). Te pup si te imbratisez :-* >:D<

    @ Denisa :)) Asa se pare . :-* Multam de vizita

    @ 29decembrie Multumesc :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Succes la viitoarele sesiuni ,iar melodia e superba :X

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa ma abtin eu n-am putut
    Si o poezie am facut.
    Caci un pic roata am dat
    Si-am vazut ca nimic n-ai mai postat.;))

    Ce se intampla pe acest blog
    De nu mai postezi deloc?
    Inspiratia chiar de tot te-a lasat
    De nimic n-ai mai postat?
    Sau sesiunea timpul ti-a furat
    Si pe blog n-ai mai intrat? ;))

    Zile cat mai faine iti doresc
    Si la sesiune mult succes.
    >:d< :-*

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Mallyna Da :X
    @ Azucena Multumesc frumos >:D<

    @ Dream
    Acum sunt in sesiune,
    Nu am timp nici pentru mine.
    Eu nimic n-am mai postat,
    Sper ca tu m-ai scuzat.
    Promit sa rescriu curand,
    Lucruri bune s-ai in gand.

    Seara buna iti doresc,
    Te pup si te-mbratisez :-* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. *Flyerboy:
    Hai ca acum te-am iertat
    Ca-n sesiune tu ai intrat.
    Dar cum sesiune se va termina
    Si nimic nu vei posta
    Sa stii ca ma voi supara
    Si nu te voi mai imbratisa;))

    Succes ijcces in continuare
    Sa iei nota mare:P
    Si o duminica faina iti doresc
    si de data asta te imbratisez:) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Stii, cand eu promit, promit,
    Dupa, voi posta zilnic.
    Promit sa iau nota mare,
    Multumesc de-mbratisare.

    Te pup te imbratisez,
    Am fugit sa mai citesc :-*.

    PS : O duminica frumoasa si tie >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Va vine sa credeti ca omu asta chiar se uita la toate filmele despre care vb aici , ba chiar la mai multe.Ce face Domne' faculatea din om : critic de film =))

    RăspundețiȘtergere
  14. =)) se pare ca am gresit comu ,dar mie numi apare nicio mel,imi apare un trailer :D

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Aimee s. Clar. Am o cariera in fata de critic :)))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :