31.05.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,
Se pare ca Lavinia ma pune la treaba. ( Nu ca m-ar deranja ;)) )



1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same
Chiar credeti ca mai e ceva de explicat ? :))))











. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai...
Pai...presupun ca toata lumea stie. Daca nu stie...Gabi ma numesc. Am 20 de ani. Sunt un optimist incurabil. Glumet( uneori prea). Imi place sa fu inconjurat de prieteni tot timpul. Ar mai fi de zis dar...atat e de ajuns
2. Ai porecle? Care?
Pffff...mi sa mai spune uneori Bitzule, uneori Arogantule, mai nou Clatita :))). Nu prea sunt folosite.
3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.
*Melodie trista: Cargo - Ploaia
*Melodie perfecta: The Eagles - Hotel California :X 
*Daughtry - Supernatural
*Eric Calpton - Tears in Heaven 
*Vama Veche - Vino sa visam sub apa
4.Ai animal de casa? Care?
O pisica....cred ca in curand nu o sa o mai am :))) Scap eu de ea >:)
5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Flyerboy MD =))
6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
Doua lucruri sunt infinite : Universul si prostia si de primul nu sunt inca sigur. ( Einstein) :))
7. Desenul animat preferat din copilarie:
Viata cu Louie,  Copiii de la 402, Tom & Jerry
8. Iti place inghetata?
Cred ca stiti raspunsul :))))
9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Nu m-am gandit la asta :-? . Pai...Gabi e numele perfect :X
10. Zi-mi un banc!
 Doua clatite mergeau prin desert . :))))
Una se impiedica si ii sare gemul =)))

Acum sa vedem ce au de zis urmatorii :
http://29decembrie.blogspot.com/
http://mally-inna.blogspot.com/
http://monicaolteanu.blogspot.com/
http://devorbacuviata.blogspot.com/
http://zambind.blogspot.com/ 
http://jeleu-de-zmeura.blogspot.com

17 comentarii:

  1. o sa mi dau toata silinta:)):))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce pot sa spun nu ma intreci pe mine da merge:P
    glumesc:))

    ma bucur ca ai raspuns, credeam ca nu o sa ai timp:D

    RăspundețiȘtergere
  3. "...Gabi ma cheama si am 20 de ani"

    20! :|

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi mult o sa incerc sa o fac acum ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Bianca Dobrescu Welcome to my world :D
    @ Monica Sunt curios :D
    @ Lavinia Normal ca nu te intrc. De la tine am primit-o :D Ar fi urat din partea mea :)) .
    Am raspuns cu mare placere >:D<
    @ Aimee s. Da ...20 :| Ca ieri eram un tanc :))( inca mai am scrisorile alea :-< )
    @ Denisa Chiar sunt curios :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Hello,
    Castiga un aparat foto cu un Zambet. Vezi detalii pe fotoplazza

    RăspundețiȘtergere
  7. inca nu am reusit sa fac leapsa dar ai un premiu la mine pe blog :)
    diseara promit ca o fac ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Denisa Cand ai tu timp :-* . Multumesc pentru premiu >:D< Apreciez mult :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. dadada, mersi mersi.
    fac fac fac si asta, nu zic cand, dar fac:))!!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ 29decembrie Cu mare placere. Oricand ai timp >:D<
    @ Vant Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place bancul, mi-a atras atentia din prima ,desi era ultima intrebare :)) de fapt cerinta.Ma bucur ca esti multumit de numele Gabi si ca este numele ideal:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Vaii X_x nu pot sa cred ca ai pus poza asta=)).. e totusi bine ca eu nu ma vad...cred ca ca acoperea Sebi :))

    La porecle ai uitat sa adaugi 'Daa'.
    Ma asteptam ca bancul sa fie acesta:))
    Aaa...si...tare faza cu pisica..:))

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Gagautza PAi daca poza asta a picat....ce sa-i fac. aa...o sa pun maine si Daa.
    Cat despre banc....un singur cuvant...EPIC

    RăspundețiȘtergere

Curaj :