11.05.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,
Uite ca am preluat si o leapsa, de la dream. Vrea ea neaparat sa ne puna la treaba. ;)) Asa ca...hai sa incepem. Sper sa iasa ceva :-??

O scurta caracterizare....

Ora 11 si-un minut,
O leapsa am de facut.
E o leapsa despre mine,
Tre sa zic ce am de rau,
Tre sa zic ce am de bine.
Nu prea stiu ce sa va zic;
Stati sa ma gandesc un pic.
M-am gandit m-am razgandit;
Cred ca stiu ce am de zis.
 
Recunosc, nu-s prea ganditor,
Nu degeaba-s Zburator. :))
Optimist din cale-afara, 
Calitate generala.
Si acum ca ma gandesc,
Sunt un tip super-glumet.
Stiu sa fac mai multe lucruri,
Chiar cu carti stiu sa fac trucuri =))
Ce imi place cel mai mult,
E pe prieteni sa-i ascult;
Cu probleme si probleme ,
Ce usor trecem de ele.


Daca-i vorba de defecte;
Doamne, am de unde-alege;
Punctual incerc sa fiu,
Nu prea-mi iese si-asta stiu :">;
Organizat si-asezat,
Nu prea-mi iese, sunt baiat ;)). 
Nici ca zic mai mult de-atat,
Leapsa mi-am indeplinit.
Multumesc dream pentru vis,
Atat am avut de zis . 
:D





9 comentarii:

  1. Cu probleme si probleme ,
    Ce usor trecem de ele.

    Trecem noi si de sesiunea asta a ta,nu?:))>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ;))Foooooarte tare frate,hai ca ti-a iesit de minune,mi-a placut la nebunie:) >:D<

    P.S.:Poate ma inveti si pe mine cateva trucuri;) :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti se potriveste perfect ,e amuzanta e impresionanta ,ti-a iesit foarte bine ,mie mi-a iesit cam stangagi a mea ,dar mai am timp sa ma perfectionez ,caci deh si pe mine ma pus dream la treaba :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Deci e bestiala :> Frumos! Imi place

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Gagautza Daa...clar :X
    @ Bianca Dobrescu Multumesc :">
    @ dream Ma bucur ca mi-am indeplinit sarcina :D
    @ fatacareaduceploaia :D
    @ Azucena Multumesc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. e geniala :x :)))

    Sa te intreb cat ai stat la ea? :))

    Lasa sa zicem ca iti curg ideile pe moment,micul Eminovici Gabinovici :D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :