22.05.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
      Azi, 22 mai se implinesc 2 ani. 2 ani de cand am cunsocut pe cineva special, foaaarte foaaarte special. Acel cineva, acea cineva este Catalina. Bine, data exacta nu e 22 mai, e mai devreme de atat. De pe 22 mai am documentul care atesta asta.:)) Documentul care consta intr-un bilet de tren, un bilet pe care mi-a scris ceva. Ea este iubita unui prieten foarte foarte bun , Jony. Ce pot spune despre ea...stiu ca este emotiva( sper sa nu planga la postarea asta :)) ). Stiu ca este o foarte buna prietena si cand zic prietena zic prietena in adevaratul sens al cuvantului, care mi-a fost aproape in momente bune, dar mai ales in momente grele.
      Pot spune cu tarie ca imi e mai mult decat o prietena....imi e  ca o sora. Ca o sora mai mica pe care imi place s-o tachinez, ca si pe sora mea celalata ( si aici vorbesc de surioara mea de 12 ani ) . Dar o tachinez pentru ca tin la ea si asta e meseria mea de frate mai mare >:)
       Eu personal sunt convins ca vom fi prieteni si peste 200 de ani , atunci cand vom fi batrani :)) . I love you :X





















Bonus documentul :)) care pt mine inseamna mult :X

23 de comentarii:

  1. Doamne cat de frumos:x
    Eu una nu am documente care sa ateste faptul ca sunt prietena cu voi de nu stiu eu cand...dar totusi ma bucur ca suntem >:D<
    Ps : Catalina iti multumeste mult pentru ca ii esti prieten si te iubeste mult :x

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Gagautza Nu sunt documente care sa ateste asta. E doar copacul diaboliG . El stie tot.
    PS : Si eu va iubesc :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Good friends are forever! Din experienta spun asta, deci trust me!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Lorelai Multumesc:">
    @ ganduri.aruncate.pe.net :D. Stiu :X
    @ CORA Adevarat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. gabi, frumos din partea ta sa scrii postarea asta. intr-adevar e o fata deosebita!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos.In ziua de azi mai rar asemenea prieteni.Sunt sigura ca o sa dureze o vesnicie prieteia voastra.

    P.S.:Am trecut cu bine de week-end,deci mai astept recomandari la filme din parte ta;)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Denisa Multumesc :D
    @ missy daa :o3
    @ R.A.I Ai perfecta dreptate
    @ Dream Adevarat. Pai o recomandare de film...zilele urmatoare . Am vazut unul de curand dar o sa postez despre el. Ai putintica rabdare :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmm...Acum nu am incotro si o sa ma dor "putintica rabdare":*O seara linistita si un somn pufos iti doresc>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. @ dream Multumesc . La fel si tie >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  10. ;))Acum am vazut ce prostii am scris mai sus.Am vrut sa scriu ca "o sa am doar.." ;))

    RăspundețiȘtergere
  11. @ dream :-j nu face nimic. E seara, e de inteles :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Inca nu mi-am revenit dupa filmul acela;))

    RăspundețiȘtergere
  13. @ dream :)) Sa inteleg ca ti-a placut asa mult ?! sau mai bine zis...te-a speriat asa tare? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Mi-a placut foarte muuuult.Bine...m-am si speriat un pic ca nu am tinut cont de atentionarea ta si m-am uitat seara la el;))

    P.S.:Mersi pentru celalalt film.:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. @ dream atunci nu pot decat sa ma bucur si sa iti zic sa tii cont de recomandari de acum incolo :)) :*
    PS :Cu mare placere >:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. :))Cu siguranta am sa tin cont,numai ca acum nu mi-ai zis cand sa il vad pe acesta;))
    >:D< :-*

    RăspundețiȘtergere
  17. @ dream :))) Asta nu e de groaza. Il poti vedea oricand :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Ok.Mersi ca mi-ai zis;))
    O seara faina sa ai,eu ma duc la somnic:-*
    Sa ai un somn pufos si sa visezi frumos:) >:D<

    RăspundețiȘtergere

Curaj :