30.06.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
Boy e un pusti de 11 ani din oraselul Waihau Bay  din Noua Zeelanda . Actiunea are loc in anul 1984, un an in care Michael Jackson e regele muzicii pop. 
Acesta locuieste impreuna cu bunica ,cu o capra si cu fratele sau mai mic, pe nume Rocky (ce crede ca are puteri magice). La scurt timp dupa ce Bunica paraseste oraselul pentru o saptamana, apare ca din senin tatal lui Boy, Alemein .Avand o imagine de tata erou pe perioada absentei lui, Boy se confrunta cu un tata iresponsabil ce s-a intors sa caute o geanta cu bani pe care a ingropat-o cu un an inainte. Acum este momentul cand capra intra in ''scena''...
Filmul " Boy"  sincer sa va spun, e o drama foarte buna. Nu va spun mai multe....astept sa il vedeti si ...astept pareri :) 




Aveti aici si un link pentru descarcare.

10 comentarii:

  1. Auci... ce trist e trailerul:[.
    D'apoi filmul...

    Iti plac dramele?

    RăspundețiȘtergere
  2. @ ganduri.aruncate.pe.net Cam da :">

    RăspundețiȘtergere
  3. aw,trebuie neaparat sa il vad si eu <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Iar filmul asta?:))
    M-ai inebunit cu el.
    Promit ca o sa il vad;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. :)Pare interesant filmul.cu prima ocazie am sa il vad si eu:) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. am vazut-o ..dar iti recomand unele si mai bune

    Trade 2007
    Million Dollar Baby 2004 (asta merita vazut crede'ma)

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place! Il iau si eu! thanks!!!

    PS:Nu merge link-ul :-((

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Lavinia Capra are cel mai important rol :-w :)))
    @ Giuliii E de vazut :X
    @ Gagautza PAi de cand ma minti ca il vezi :|
    @ dream Chiar te rog :D
    @ Florea O sa le incerc :D
    @ C.L.M La mine merge. Daca vrei ti-l caut si mai pun cateva linkuri :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Da!!! Te rog! Cu torrentul sa-mi dai link-uri eventual :X Te rog sa-mi lasi pe blog ca uit:D

    Raman datoare!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :