28.06.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
Se pare ca noaptea iti vin ideile geniale :)) . Eram cu Gagautza pe afara....cred ca era...12 si ceva....si...deodata....ne-a lovit o idee...sa facem rubrica asta ...asadar...sa incepem


10 motive sa iti placa VATA PE BAT 

1.E pufoasa( Catalina a zis pufosenie :)) )
2.E anti-stres( sora Georgianei :)) )
3.E duuulce :X ( Catalina). E dulcele dulcelui
4. E buna.( Georgiana)
5.E lipicioasa :))
6. E ieftina :)) ( asta imi apartine)
7. E aproape naturala( daca s-ar folosi coloranti naturali ar fi 100 % naturala)
8.E roooz( by Gagautza )
9.E pe bat :)))( buna asta )
10.Se topeste-n gura :X :))

  Sper ca v-am facut pofta >:)  :)))

Dupa cum vedeti am pus numai 7 motive...3 le-am pastrat pentru Gagautza...Ea e parte din ideea asta si...merita :D . 

9 comentarii:

  1. E faina noua rubrica:))Eu m-am amuzat copios pe tema cu vata pe bat:))
    Cine stie cunoaste si invers:))
    O zi faina sa ai >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Un vot face diferenta!!Pentru voi nu inseamna decat 5minute acordate pentru noi, David si Cristina inseamna un mare ajutor!
    http://www.concursmatinal.ro/page/voteaza2.shtml?cine=4001
    Cuvantul cheie de azi: SUNET

    RăspundețiȘtergere
  3. nu pot sa spun ca nu sunt un fan al vatei pe bat pt ca o ador plus acadele si bombonele:)))ce mai intelegeti voi=));;):X:x

    RăspundețiȘtergere
  4. dragut:))
    ia uite ce fac ei la ora 12:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ dream Cine stie stie, ce sa mai :)) Ma bucur ca iti place :D
    @ ganduri.aruncate.pe.net Buna asta cu pufosenia pufoseniilor :)))
    @ Lorelai Am votat :D
    @ pinky girl Sa fim seriosi.cine nu e fan vata pe bat, bomboane etc
    @ Lavinia Ce sa facem si noi :))

    RăspundețiȘtergere
  7. ieftina ? :))) e 3 lei , pt numele lui Dumnezeu si se termina in nici 3 min

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Aimee s. La 1,5 lei nu iti mai place? :))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :