17.06.2011

11 comentarii:

  1. Vad ca te.ai apucat calumea de treaba:-w vin si eu in cateva zile sau o sapt cu pozele si blogu :D:"> =))))




    Semnat:
    Louie Anderson

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe:x
    continua ai foarte mult talent :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Faaaaiiiiinnnneee
    Cand vii si la mine sa facem o sedinta foto? ;))

    Te imbratisez cu mare drag :-* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, vezi cat de bine statea ascuns fotograful asta in tine?

    RăspundețiȘtergere
  5. a fost odata un baiat care spunea ca o sa se apuce de poze :))
    dar nimeni nu a stiut ca o sa faca niste poze atat de frumoase incat o sa ramana toti muti de uimire:))

    RăspundețiȘtergere
  6. cum plec de pe blog cum apar poze:))

    RăspundețiȘtergere
  7. se vede ca ai timp berechet :)) te plimbi , contempli natura , cauti cadru prefect , scoti camera , faci poza, deschizi pcu , le descarci , eventual le editezi putin , le incarca pe blog , mai faci un ex la mate si apoi raspunzi si la comuri :))

    ce'mi place sa fiu rautacioasa >:)

    dar cu toata doza de rautate nu pot sa crtitc arta facuta de tn :x m'au lasat :| mai ales prima si ultimele 2 si a 2 si a 3 a :)))
    >:D< ce mult am scris se vede ca nu'mi arde de invatat :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Louie Anderson Te astept :D
    @ Denisa Multumesc frumos. Asta o sa fac. Se pare ca mi-am gasit talentul :D
    @ ganduri.aruncate.pe.net Natura e superba . trebuie doar sa stim cand sa o surprindem
    @ Copilul cu ochi caprui Si mie imi place alastru. E culoarea mea favorita :D
    @ Gagautza Multmesc. Insa nu...nu geniu....e prea mult spus :)
    @ dream Oricand cu mare placere. Si eu te imbratisez >:D< :*:*
    @ CORA Da. Se pare ca nu vroia sa iasa la suprafata :))
    @ Lavinia in curand o sa apara si mai multe :)). Multumesc pentru apreciere >:D<
    @ Aimee s. Da...se pare ca...dupa cum bine ai zis nu sunt singurul fara chef de invatat :)) . Multumesc mult a ai trecut pe aici. Si ai grija cu cartile alea :-w

    RăspundețiȘtergere

Curaj :