04.06.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
Poze.....din nou :)) . Stiu...v-am innebunit. Insa am nevoie de pareri...sa stiu daca iau treaba asta in serios sau nu :D . Asa ca....loviti-ma cu pareri :)))


21 de comentarii:

  1. ultima e geniala<3 de fapt, toate sunt geniale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place prima teribil de mult: regatul cerului versus orasul de ciment! Da, trebuie sa iti cultivi pasiunea asta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa mor eu de nu am stat vreo 5 minute sa inteleg ce ai vrut sa spui prin "oareri"=]]. Vrei si "oarerea" mea?:> Mega pozelee!=p~

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Mallyna Multumesc :X
    @ Densia Multam >:D<
    @ CORA Mersi frumos .Asa o sa fac :D.
    @ Lorelei Yep. Asta o sa fac
    @ ganduri.aruncate.pe.net :)) am vazut azi ca am gresit dar mi-a fost lene sa modific :))) . Multumesc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. te-ai dat la poze nu?:))
    saracele, le stai pe cap:))

    sunt frumoase , sincer!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Lavinia Se pare ca ele s-au dat la mine prima data :))) Ele sunt vinovate.
    Multumesc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. @ pinky girl Multumesc frumos >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. @ 29 decembrie eee inca nu .....mai am ....mai am . Multumesc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna, intra la mine pe blog te rog, la postarea "Darul vietii-pentru toti" am ceva pentru tine!

    Da , lasa ca stiu ca tu esti de vina da vrei sa pari inocent :>:) :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Lavinia Multumesc mult de tot >:D<
    PS : Nu sunt eu de vina >:P

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt foarte frumoase toate :*.
    Go on (: !

    RăspundețiȘtergere

Curaj :