16.06.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,
Ieri...zi de alergat...clar...sa revenim in forma. nu se mai poate asa ceva. Adica nu mi se pare corect...Cristi da 20 de ture si eu la una jumatate am limba de 3 metri...ce-i asta.
Am facut si cateva poze ieri....deci nu stiu cum fac si tocmai in momentele astea uit aparatul acasa. Noroc cu telefonul...desi nu au iesit asa bune cum vroiam eu. Ultima e neclara ...imi cer scuze pentru asta...insa ideea zic eu ca e frumoasa :D






Aici mai prinsesem niste stalpi...insa au iesit cam neclari si am hotarat sa las doar cerul :D


Le multumesc in ordinea numerelor de pe tricou :)) Lori, Cristi ( zis si Miez)...mersi Miezule >:D<, si nu in ultimul rand.....omul cu adidasul cu Star Wars :))) Florinel.

14 comentarii:

  1. chiar te pricepi sa faci poze faine :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Blogul tau ma linisteste, zburatorule!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faine pozele:) mai ales ultima:D
    Oww si super adidasi :>:>:>

    Esti priceput:)

    Multumesc pentru banc :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Super tari!:X
    Ce-mi plac alea cu soarelee=p~ !:X

    RăspundețiȘtergere
  5. faine..:).. asa mi se intampla si mie, ba nu am aparatul, ba nu am baterii..:)

    RăspundețiȘtergere
  6. a inceput sa-ti placa tare fotografia:))

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Denisa Multumesc :"> Inca sunt invatatcel :D
    @ Giulii Multumesc mult >:D<
    @ Lorelei Ma bucur mult. ASta si vreau de la el. :D
    @ C.L.M Multumesc mult pentru apreciere. Fain blog by the way . A si bancul.....e epic :X :))
    @ Monica Si mie mi se pare cea mai tare pentru ca nu e facuta intentionat. Stii ca pozele bune ies pe neasteptate :D
    @ ganduri.aruncate.pe.net Mersi frumos. Le poti descarca daca vrei :D
    @ Lorelai Vechea poveste....aseara am fost din nou si ce crezi...nu aveam baterii :))
    @ 29decembrie Si inca cum :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @ dream Multumesc. Nici nu stii cat i-am chinuit :))
    @ Lavinia Multumesc mult >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. e relaxant să privesc pozele. mă transpune într-o altă paralelă. superbă ideea!

    maricica

    RăspundețiȘtergere
  10. @ maricica Ma bucur ca te relaxeaza :D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :