12.07.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
Caldura mare.....nu mai pot. Jur ca nu mai pot :|
Pentru azi avem :

Clatite :X

  1. Sunt Hot :> :)) ( by Cata)
  2. Le poţi umple cu ce vrei tu . Inclusiv cu îngheţată :X
  3. Poţi sa inveti trucuri cu ele :)) ( Asta daca nu le lipesti de tavan :"> )
  4.  Sunt pufoase. ( They`re so God damn fluffy)
  5.  Sunt micul dejun-ul perfect atunci cand te rasfata cineva. :>
  6.  O clatita nu te dezamageste....Cand e dulce...pai e dulce nene...mai ales cand isi aduce prietenii finetti sau gem :))
  7.  Pai dom`le cand ai pus gemul in clatita...pai asta nu-i mai da drumul neam. You gotta like this :))
  8. Oricat de multe clatite ai manca, nu te saturi niciodata . I`m so f**king addicted. :|
  9.  Iti mai trebuie vreun motiv? Serios acum....sunt mult mai multe motive de zis :))
  10.  Am mai gasit unul. Alina pregateste-te. Cu clatitele ies cele mai bune bancuri :))

8 comentarii:

  1. mie nu-mi plac clatitele, dar parca.. parca:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):)):)) foarte tare:)) mie imi plac clatitele,mai ales alea care le-am facut eu cu filer in loc de faina:"> gospodina adevarata:X Cata:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Prima si ultima sunt penale!=))

    Mi-a placut ca ai inceput asa... in forta: "Sunt HOT!:>"
    =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ghici ce?!?
    Erau doua clatite in desert,una s-a impiedicat si cealalta a inceput sa spuna bancuri cu clatite in desert. :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. punctu 5 poate este bun doar cand esti beat:))

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ma tenteaza:P desi mi-a foame:-? :-|

    RăspundețiȘtergere
  7. @ 29decembrie Parca ar merge una acum :>
    @ Cata Gospodina lu` tata :X
    @ ganduri.aruncate.pe.net Catalina a venit cu ideea primului motiv
    @ Gagautza Ghici ce? Ai inceput sa te pricepi la bancuri cu clatite :))
    @ Florea :)) Merge si-asa
    @ Lavinia :O:O Blasfemie

    RăspundețiȘtergere

Curaj :