28.07.2011

Posted by Flyerboy | File under : , ,
Ok...pentru azi avem Arthur. O comedie....buna...nu foarte...insa care merita vazuta. Si din care ai ce invata. Are un mesaj frumos ...
Sper sa va placa. Azi iau descrierea de pe cinemagia....mi-e lene sa o fac eu :"> 



Arthur

Remake al filmului omonim lansat în 1981, pelicula Arthur prezintă viaţa unui tânăr petrecăreţ şi foarte bogat. Arthur (Russell Brand) urmează să primească o avere impresionantă dacă îi va face pe plac mamei sale şi se va însura cu o femeie pe care  nu o iubeşte, dar care are o situaţie materială foarte bună. Acesta se îndrăgosteşte însă de o tânără care nu corespunde deloc criteriilor exigentei sale mame. Ce va triumfa: dragostea sau interesul?


Aveti aici un link de descarcare . Sau aici.  Pentru cine vrea am si un link de torrent.

8 comentarii:

  1. e genial;x
    cand vreau sa fac cv si nu am cu ce, zic 'as vrea sa fi fost un arthur '
    ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu l-am vazut inca, dar daca e comedie, e de mine:)).

    RăspundețiȘtergere
  3. m-ai facut curioasa. o sa il iau si eu

    RăspundețiȘtergere
  4. @ 29decembrie Da:)) Nu m-ar deranja sa fiu un Arthur :))
    @ ganduri.aruncate.pe.net :)) Sper sa iti placa
    @ Florea De ce? Mie mi se pare f tare
    @ Copilul cu ochi caprui Adevarat :D
    @ Nymphetamine Sper sa iti placa :D
    @ annitu Si? Cum ti s-a parut? :>

    RăspundețiȘtergere
  5. A văzut filmul acum o săptămână parcă, a fost super :))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :