01.07.2011

Posted by Alina. | File under : , , , , ,
 
 Surpriza is here :D

Deodata ce avem o cronica de film,ne trebuie si una de seriale.Nu?Am decis sa incep cu “Pretty little liars”.Un serial foarte bun,aceasta nu este doar parerea mea,
 Ioana ma poate sustine,de fapt,sunt sigura ca ma va sustine.

Acest serial este ecranizarea cartilor scriitoarei Sara Shepard. Serialul urmareste aventurile a patru fete — Spencer, Hanna, Aria si Emily — a caror gasca se sparge dupa disparitia "sefei" lor, Alison. Un an mai tarziu, ele incep sa primeasca mesaje text de la cineva care foloseste semnatura "A", care ameninta sa le dea in vileag secretele, chiar si pe cele ascunse cu bagare de seama, pe care credeau ca le cunoaste doar Allison.


Fiecare episode este special. Partea buna este ca nu stii la ce sa te astepti. Esti surprins de fiecare data, deci, nu ai timp sa te plictisesti.  


Bonus,am pus aici un link de vizionare online.


14 comentarii:

  1. sa le incerci pe alea 2 si dupa imi spui cum ti sau parut:))..eu dabi astept Transformers 3 ..sa iasa pe torrente Bluray..cred ca o sa am orgasm=))

    RăspundețiȘtergere
  2. am auzit multe laude despre serial...:>
    Da's convinsa ca romanele il intrec:]].

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmmm :D numai filme bune recomanzi:D multumesc :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare!:>
    Dar cred ca, cartea bate filmul

    RăspundețiȘtergere
  5. @29decembrie chiar este interesant.
    @ganduri.aruncate.pe.net. Intotdeauna cartea bate filmul.
    @C.L.M. Este serial si este primul recomandat de mine.Zburatorul este in vacanta joia.
    @annitu Suna bine ,dar arata si mai si.
    @Only Books SUnt de acord cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Florea O sa le incerc...promit.
    @ C.L.M Sper sa iti placa filmele :D . Si da...Gagautza mi-a dat o zi libera :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. da deci ador serialul asta:X:X:X e prea tare:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  8. @ pinky girl La cat m-a innebunit Gagautza cu el nu mai dureaza mult si ma apuc si eu de el :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Flyerboy, un episod l-ai vazut deja cu mine. o:)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :