08.07.2011

Posted by Alina. | File under : , , , , , ,
                                                 Azi avem...Chuck !

Chuck Bartowski este un tocilar cu o viata sociala ce lasa de dorit, care in prezent lucreaza ca expert in calculatoare impreuna cu prietenul sau Morgan Grimes. In noaptea petrecerii date de ziua lui, Chuck primeste un misterios e-mail de la fostul sau coleg de facultate din Stanford, Bryce Larkin, in prezent  agent C.I.A.. Atunci cand il deschide ,un intreg server de informatii - pana atunci secrete - este descarcat in creierul sau.
Atat NSA, cat si CIA vor ca aceste informatii sa le fie inapoiate si astfel trimit doi agenti pe urmele lui Chuck: pe John Casey si pe Sarah Walker. Chuck are diferite flash-uri cu informatiile primite şi se vede nevoit sa ajute Guvernul folosind cunostintele obtinute fara sa vrea. Este recrutat de superba Sarah, fosta colega de facultate devenita agent C.I.A.. Prioritatea numărul 1 a frumoasei agente devine acum siguranta pampalaului Chuck. Decizia lui de a işi lua în serios noua ocupatie, secret fata de familie si prieteni, ii forteaza pe agentii Casey si Walker sa lucreze sub acoperire.
Va puteti inchipui cum poate ajuta un tocilar sa ajute CIA si NSA? Daca nu,va spun eu,intr-un mod foarte comic  J) . Actiunea se dezvolta de la episod la episod, cu cat Sarah si Chuck devin mai apropiati iar familia si prietenii lui  se apropie de aflarea adevarului despre lumea in care traieste,mai nou, Chuck .   


Sper sa va placa . >:D<

Bonus un link de vizionare online.

15 comentarii:

  1. tare serialu :Dmerita vazut ca si 2 barbati si jumatate:))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mai pot tine pasul cu tine :))) trebuie neaparat sa fac ceva:-?
    n-am vazut filmul:-??
    dar nu cred ca-i genul meu:)
    :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Florea, Merita,dar totusi nu il putem compara cu doi barbati si jumatate,este mult prea comic serialul ala :))

    @£avinia εїз, Este serial,nu pierzi nimic daca incerci o:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :D trebuie sa-l iaaaaaaaaaaaau:X

    RăspundețiȘtergere
  5. @C.L.M, Imi place entuziasmul tau. :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Gagautza asa este dar cel mai tare ramane tot familia bundy...

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Florea De acord cu tine :)) E mortal tipu ala =))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Florea, Nu am vazut,inca . :D

    @Maia, Ma bucur ca ti-am starnit interesul. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Gagautza Hai ma ....tre sa ii stii. Daca ii vezi ii stii sigur. Au rulat ani in sir la Pro TV

    RăspundețiȘtergere
  10. Scuze, il stiu :)) E genial :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. va recomand familia bundy toate sezoanele :))

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Gagautza Ti-am zis eu :))
    @ Florea Eu le stiu :>

    RăspundețiȘtergere
  13. upss:)) n-am vazut ca e scrisa de tine, credeam ca e de flyerboy, pai eu nu ma uit la seriale, dar poate imi fac timp:D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :