15.07.2011

Posted by Alina. | File under : , , , , ,

                                             E vineri, e cronica de serial.
 Azi avem....Mesaje de dincolo. O să postez mai jos şi descrierea serialului dar după părerea mea, acest serial poate fi descris cu o singura frază. 'I have a gift..I can see ghosts'. Aşa ne-a obişnuit Melinda (Jennifer Love Hewitt) să ne întâmpine în fiecare episod. 


De mică, Melinda Gordon (Jennifer Love Hewitt) are abilitatea de a vedea şi de a intra în contact cu spiritele morţilor. Prin acest dar, moştenit de la bunica sa, Melinda ajută spiritele rămase prizoniere în lumea celor vii sa îşi găsească pacea. Cu toate că tânăra îşi reneagă de multe ori darul, care o izolează de ceilalţi oameni, mesajele intense pe care le primeşte din partea spiritelor o determină să facă tot posibilul pentru a le ajuta. Împreună cu soţul său, Jim,care este paramedic, şi prietena sa Andrea, cu care conduce un magazin de antichităţi, Melinda va reuşi să salveze zeci de suflete.


Momentan serialul are 5 sezoane, în fiecare sezon povestea devine mai interesantă, acţiunea se complică, iar sarcina Melindei devine tot mai grea.



Bonus,un link de vizionare online. Have fun. :*

Sursa : www.cinemagia.ro

11 comentarii:

  1. Interesant, eu abia apuc sa il vad.Dar mereu il savurez pana la sfarsit:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Serial de sufleet!:x
    Pur si simplu iubesc serialu' asta!<3

    RăspundețiȘtergere
  3. @Maria S. E bine si asa:))
    @Florea Ce stii tu ? [-( :))
    @ganduri.aruncate.pe.net. Ma bucur ca imi impartaseste cineva acest sentiment. <3

    RăspundețiȘtergere
  4. E genial. Mie imi place mult. M-as uita la el dar...are 5 sezoane :|

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu conteaza ca are 5 sezoane, ca episoadele nu prea au legatura unele cu altele. Adica, sa prinzi ideea principala: cine sunt personajele care apar cam in fiecare episod si de acolo te uiti la intamplare:)).

    E foarte tare serialul;;).

    RăspundețiȘtergere
  6. @ only books Am vazut vreo 2 sezoane. Stiu despre ce e vorba. Doar ca mi-e lene sa ma apuc de el

    RăspundețiȘtergere
  7. @...ღ...Dream...ღ... Este superb :x
    @Flyerboy Tu si lenea ta :-@
    @•pinky girl Eu am pierdut cateva episoade si imi e cam greu sa il vad pe tot doar pentru unele parti 8-|
    @Only Books Nu prea merge chiar la intamplare,unele episoade trebuie vazute la rand ca sa le intelegi o:)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :