02.07.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
Ok....am o idee...acum ceva timp am facut poza unui nor...care nici acum nu stiu cu ce seamana exact :)). De asta am nevoie de voi. Asa ca va rog , in comentarii sa va spuneti parerea . Promit sa updatez postarea cu raspunsurile voastre.


 Si acum parerile :D : 
ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

    Pai... in fata e un sarpee!!:X:X sau balaur!:-?
    Si mai incolo e un psihopat care vrea sa omoare balaurul>:).

Gagautza spunea...

    In fata este un calut de mare,iar in spate un om cu burta mare,este atat de mare incat se tine cu mainile de ea sa nu ii cada pe jos.:)) Si sa nu mai spun ca merge ca Ed.[tu stii mai bine :))]

•pinky girl spunea...

    eu vad o foca dragutza in dreapta:X::Xsi aia din stanga seamana cu un animalut din desene animate nu mai stiu exact de unde:)))

annitu spunea...

    Mie mi se pare că e o inimă tăiată la mijloc....Mno....Fiecare cu ce-l doare.

Florea spunea...

    pai sa zicem ca seamana cu un nor ;))sau cu niste aripi de inger arse X:X:X:si calcate de tren ce zici :X


C.L.M. spunea...
:D hmmmm :D mie mi se pare ca seamana cu un cap de elefant:D eee? ce zici?

10 comentarii:

  1. Pai... in fata e un sarpee!!:X:X sau balaur!:-?
    Si mai incolo e un psihopat care vrea sa omoare balaurul>:).

    RăspundețiȘtergere
  2. In fata este un calut de mare,iar in spate un om cu burta mare,este atat de mare incat se tine cu mainile de ea sa nu ii cada pe jos.:)) Si sa nu mai spun ca merge ca Ed.[tu stii mai bine :))]

    RăspundețiȘtergere
  3. eu vad o foca dragutza in dreapta:X::Xsi aia din stanga seamana cu un animalut din desene animate nu mai stiu exact de unde:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi se pare că e o inimă tăiată la mijloc....Mno....Fiecare cu ce-l doare.

    RăspundețiȘtergere
  5. pai sa zicem ca seamana cu un nor ;))sau cu niste aripi de inger arse X:X:X:si calcate de tren ce zici :X

    RăspundețiȘtergere
  6. @ All Imaginatie nu gluma :)) Eu ma gandeam la o lebada :))

    RăspundețiȘtergere
  7. :D hmmmm :D mie mi se pare ca seamana cu un cap de elefant:D eee? ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  8. in dreapta e o palarie:D
    si in stnga un cap de lebada:D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :