22.07.2011

Posted by Flyerboy | File under : ,
Multam Florea pt Leapsa. :))
Hai sa incepem ca am de umblat azi :))



1. Un cuvant de inceput
Sar`naaaa
2. My name is…
Gabriel
3. Adresa si nr. de telefon
Le-as da, dar....lasa....data viitoare :))
4. Cand v-ati nascut?
05.03.1991
5. Data, ora, ziua, luna si anul completarii oracolului
22 Iulie 2080
6. Ce animale preferati?
Caini . Mai nou cameleoni.
7. Ce sporturi va plac? Le practicati?
Fotbal,handbal,tenis de camp,baschet.....
8. Ce dansuri va plac?
Arriba arriba...Latino ( altceva nu mi-a venit in minte)
9. Ce personaje din desene va plac?
Louie
Johhny Bravo
Wile Coyote
Naruto
Goku
Ed,edd,eddy
lista poate continua pana maine dimineata:))



10. Ce pasari va plac?
Hai ma frate mai sunt multe :|. Pai..vulturii :D
11. Dar flori?
- Nuferii
12. Va plac cartile?
-Da. ( ce scurt :)) )
13. Ce cintareti(ete)
-Foarte multi. Guess Who in special!
14. Dar actori?
-Anthony Hopkins , Eddie Murphy, Will Smith, Danny de Vito
15. Ce tari va plac?
-Japonia...clar
16. Ce masini va plac?
-In general cele cu 4 roti si volan :))
17. Dar motocicletele?
-Cele cu 2 roti :))
18.Pe cine iubiti?
-Pe toata lumea care ma iubeste :D
19. Ce este baiatul?
-O fiinta ca toate celelalte :))
20. Dar fata?
-O fiinta ca toate celelalte =))
21. V-ati plimbat vreodata cu ea(el)?
-Hai ma Florea....serios? D-astea completam intr-a 4-a :))
22. Ce vrei sa deveniti?
-Billonaire :D
23. Cu ce echipa tineti?
-Dinamo :X
24. Ce materii va plac?
-Materia cenusie. daca o ai e de bine :))
25. Dar profesori?
-Florea te bat :)) .
26. Vreti sa mai continuam cu intrebarile?
- Skip skip skip
27. Ce este prietenia dupa dvs.
-Magie pura
28. Dar iubirea?
Pura magie
29. Aveti prieteni?
-Nu doar prieteni. Le-as putea spune frati :X
30. Ce este sarutul?
-Hocus, pocus....Magie

11 comentarii:

  1. hahahahahaha=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))foarte tare:))...Dar cine este acel Florea de tot zici de el in raspunsuri=))))

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi-a placut mult partea aia cu ce echipa ti ;o3. Hai DINAMO >:)!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Florea :-?? nu am idee
    @ Giuliii Asaaa :X Credeam ca nu gasesc vreun dinamovist pe aici. Dinamovista in cazul tau #:-s
    :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. :))bai cu siclam dc nu ai scris ma ca e la moda =))coca in the people:))

    RăspundețiȘtergere
  5. te-a pus la treaba florea:>
    :))
    lasa ca vezi tu ce te intrec eu indata la leapsa >:P

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am primit-o de la el:))dar am o lene:-"

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Florea :)) :-J Las-o asa
    @ Lavinia >:P Never >:) mu ha ha
    @ Maia Mie-mi zici :-"

    RăspundețiȘtergere
  8. 24. Ce materii va plac?
    -Materia cenusie. daca o ai e de bine :))

    =)))))) asta e mai tare decat clatita in desrt.Jur =)))

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Aimee s =))) Noteaz-o pe ceva =))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai Gabriel...Iar apari pe agenda...La sectiunea perle. :))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :