18.07.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
Pentru azi mi-a fost foarte greu să mă hotărăsc ce fotografii să postez. Aşa că m-am hotărât să postez nişte fotografii ce vroiam să le pun de mult. Soare, vara, .....asta am surprins.   Hai să vedem ce-a ieşit!!




22 de comentarii:

  1. Superbe.Un inceput de saptamana cat mai frumos>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac ultimele 2, sunt foarte frumoase! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Florea Ms :D
    @ dream Multumesc mult. Si tie un inceput de saptamana cat mai frumos :X
    ganduri.aruncate.pe.net. Mersi :">
    @ Only books multumesc
    @ Liuba multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasa cromatica la prima...felicitari

    RăspundețiȘtergere
  5. toate sunt foarte faine dar imi place mult ultima:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Denisa Si mie imi place ultima in special . :D Multumesc :D

    RăspundețiȘtergere
  7. ochelarii astia ma duc cu gandu la maree :X

    RăspundețiȘtergere
  8. app distractie placuta :X >:D<

    Sper ca ti'ai pus ochelarii in bagaj

    RăspundețiȘtergere
  9. @ C.L.M Multumesc :">
    @ Aimee s. Curand verisoara. Curand vor vedea si marea :D

    RăspundețiȘtergere
  10. stii, chiar mi se pare ca esti foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  11. toate sunt superbe asa ca guritza:)))=)):X

    RăspundețiȘtergere
  12. LEAPSA tu esti si poate nu o faci :)) ca nu te mai joci cu noi :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Lorelei Ma simt flatat :">
    @ 29decembrie :D mersi frumos :">
    @ pinky girl >:D< Multumesc
    @ Florea Promit sa o fac maine :D Sunt rupt acum :-<

    RăspundețiȘtergere

Curaj :