25.07.2011

14 comentarii:

  1. prima si ultimele doua imi plac mult:)

    bv

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca se poate spune ca cineva stie sa faca poze acela esti tu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. aw,sunt superbe pozele.
    cine e fotograf adevarat,nu se joaca :)).
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. nui asa ca-mi dai mie mingea:X:X;;)=))

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bun fotograful! :D imi place modificarea:D pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Copilul cu ochi caprui Multumesc mult :D
    @ fatacareaduceploaia Il vrei? ;;)
    @ monica Mersi mult
    @ Denisa Crede-ma....mai am de invatat :">
    @ Giuliii♥ Mersi mult. Desi mai am de invatat :D
    @ pinky girl Hmmm...sa vedem...Nu :))
    @ 29decembrie Nu stiu ce sa zic :"> . Multumesc :">
    @ C.L.M. Mersi mult >:D<
    @ annitu Il vrei? ;;) ( vreau sa scap de el :)) )

    RăspundețiȘtergere
  7. Iar pisica asta? Tare fotogenica mai e.. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Gagautza E vedeta ce sa mai. Si nici nu are un nume :))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :