09.07.2011

         Azi...azi e sambata.O zi banala. Mama a plecat ( impreuna cu pacostea de sormea :)) ) . Azi am fost mai matinal decat ma asteptam. Nu am mai vazut curtea la 8 dimineaţa de ceva timp :)). Ma gandeam aseara la multe. Nu aveam somn. Ma gandeam la ce am devenit, la cum m-am schimbat, la multe. Blogul asta e parte din viata mea si ma gandeam si la cum s-a schimbat blogul. De fapt la cum l-am schimbat eu. Ma uit pe primele postari si ma bufneste rasul . Ma gandesc, nu puteam sa scriu altfel, nu sunt eu ala....dar sunt...sunt si cu asta basta.
         Ma uit peste postarile din arhiva si vad cum si mai ales ce putea sa imi debiteze capatana asta seaca :)). Tot felul de aiureli. Despre Savarina   , despre cei trei cocalari :))  .  Aiureli despre care imi e dor sa scriu. Asa ca am una buna pentru voi.

Flori panicate

   Flori ilegale ar spune Guess Who.
   Ei bine eu ma gandeam ca, daca panica ne este specifica noua, oamenilor, sau animalelor in unele cazuri :)), ca avem si d-astia , de ce sa nu fie si florile panicate. Adica, ganditi-va la Floarea Soarelui. Cand ma gandesc la Floarea Soarelui, ma gandesc...ce floare fascinatanta....cum se ia ea mititica dupa Soarele mare si stralucitor. 
Insa le-ati vazut vreodata noaptea ???  Sunt al naibii de amuzante....toate sunt in toate directiile posibile . Am observat asta de mai multe seri si nu imi trecea prin minte decat titlul asta...Flori panicate :)). Erau ceva gen (EuGen) : Panica, Panica,Panica.....unde-i Soareleee?? Unde-i Soarele ??? Fataaa....a disparuuut...ce ne faceeem ??? De parca Floarea Soarelui a fumat marijuana, sau mai stiu eu ce alte surate din bransa si acum sunt high.  God they`re funny :))
   Ce sa zic...eu am crescut la tara, stau la tara si ador asta. Nu imi e rusine si nu o sa imi fie niciodata. Si la noi exista, ca peste tot, obiceiul, sa zic asa, sa se puna flori la poarta. Nu am nici cea mai vaga idee cum se numesc. Le-am facut cateva poze pe care le puteti vedea aici . Daca ma puteti ajuta si cu un nume...e perfect :)). 
Ok..si ma gandeam prin cate pericole tre` sa treci ca floare la poarta ce esti tu. Pai, daca as fi o astfel de floare mi-ar fi maxima panica de betivi, deh....la tara...e vara...tuiculita e la moda. Nu poti stii cum cade unu peste tine....sau mai rau cum te face norocoasa. Mai rai sunt aia pe bicicleta...aia nici macar coarnele nu le pot vedea bine...de drum ce sa mai zic :-?.
Apoi, al doilea motiv pentru care mi-ar fi frica sa fiu o floare la poarta ar fi cainii. Cainii frate chiar sunt un pericol. Adica daca ai un ciobanesc sau mai stiu eu ce monstru d-asta de caine e clar. E motiv de panica maxima. 
Si un al treilea motiv ( cu siguranta nu e ultimul) de panica cred ca sunt bunicutele care nu au flori d-astea la poarta. ( cine stie cunoaste :> ) 

Ce pot sa zic. O zi frumoasa sa aveti.

15 comentarii:

  1. :))
    cat de buna e idee cu flori panicate.
    sa stii ca parca-s aiurite si fara vlaga daca nu au soare.

    RăspundețiȘtergere
  2. cam mult de citit imi este lene =))

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) nu creeeed!!!!!ce imaginatie ai fratiorul meu:*:*:* "pacostea de sormea":))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Chiar ca e una buna rau! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Ma asteptam sa vad si poza cu Floarea-Soarelui de aseara. :)) Ce pot sa spun...imi place ca gasesti subiecte d`astea. :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai uitat de samantarii care distrug florile alea cu un scop bine definit : scuipatul de coji de seminte negre peste tot !

    RăspundețiȘtergere
  7. esti zapaceala:P

    eu cand imi rasfoiesc blogul ma incand cat de ciudata eram, de dezechilibrata, pana si pozele cu G. fostul meu au ramas pe el:)):)) dar toate fac parte din mine.... e trecutul meu!
    eu ma bucur ca te am cunosuct prin intermediul blogului, macar!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ 29decemrie Nu e asa? :))
    @ Florea Nu esti obligat
    @ Cata Da ...nu stii cum e sa ai o pacoste pe cap :-<
    @ ganduri.aruncate.pe.net. Da :)) . La 8 dimineata mi-a venit titlul asta
    @ C.L.M Si vor mai veni postari d-astea. Mi-e dor :-<
    @ Gagautza Nu am avut timp sa o pun . Merge si fara :-j
    @ Claudiu SAvu Promit sa ii mentionez si pe ei :))
    @ Monica Mi s-a mai zis de multe ori :">. Si eu ma bucur ca te-am cunoscut, chiar si prin intermediul blogului >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. E doar sambata si atat
    E doar o zi ce-a mai trecut.
    Sa ne bucuram de orice nebunie
    Asa cum faceam in copilarie
    Caci atunci cand anii spre batranete se vor indrepta
    Ai sa iti aduci aminte de tot ce-ai facut si te vei amuza.

    :))Ce pot sa debitez si eu la ora asta:))
    Mi-a placut aia cu florile panicate,numai tie iti putea trece prin cap asa ceva:)))

    O duminica cat mai superba sa ai>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Dream Ti-as raspunde in versuri dar abia ce m-am trezit :"> . Apropo am o surpriza pentru tine :D

    RăspundețiȘtergere
  11. :-j lasa ca de data asta te iert:)
    Deja incepi sa ma faci din ce in ce mai curioasa in legatura cu surpriza aia:))

    O duminica excelent de frumoasa iti doresc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. @ dream Ma bucur ca te fac curioasa >:) Imi place sa fac asta :))

    RăspundețiȘtergere
  13. =))M.ai facut sa rad.Si eu ador viata la tara pacat ca nu prea am ocazia sa traiesc acolo:)) In vacanta incerc sa profit cat pot:)). Mi.a placut postarea chiar o sa ma uit la "istoria" ta de la inceput .:> Tine.o tot asa:D

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Aimee :)) Ma bucur ca ti-am adus un zambet. E frumos la tara. Chiar ai ce face :D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :