31.08.2011

Posted by Flyerboy | File under : , ,
Am descoperit o metoda de a face bani pe net.  Daca ai un blog pe care scrii zilnic e foarte usor. Intri pe http://articole-sponsorizate.ro  iti faci un cont si cauti clienti carora sa le scrii aceste articole. 
Eu deja mi-a facut cont. Mi-am si luat primele advertoriale. Deci am luat si primii banuti!!!

Aceste articole sponsorizate, advertoriale cum li se mai spune poti fi o solutie de a face bani din blogul tau!!!
 Treaba si mai frumoasa este ca daca ai mai multe bloguri le poti inscrie pe toate. Te poti inscrie si la mai multe joburi atata vreme cat respecti cerintele clientului. Cu cat mai multe advertoriale cu atat mai bine. Cu atat mai multi bani pentru buzunarul tau!!!
Site-ul este destul de nou asa ca nu o sa gasesti prea multe advertoriale. In curand insa vor aparea cat mai multe, deci.....cat mai multi bani pentru tine!!!
Sfatul meu...grabiti-va. Asa ca fuguta fuguta pe bloguri si spor la facut bani din advertoriale.

Un comentariu:

Curaj :